۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۱۰
جايي براي پيرمردها هست...

مديران پيشين نظام صنفي بازمي‌گردند؟

ايتنا - گفته مي‌شود مديران پيشين سازمان نظام صنفي رايانه‌اي قصد بازگشت به صحنه را دارند.


همانطور كه سازمان نظام صنفي رايانه‌اي يكي از مراكز موثر در حوزه فناوري اطلاعات در كشور است، مديريت آن نيز جزو يكي از حساس‌‌ترين، و هزمان پرخبرترين، و حاشيه‌دارترين مديريت‌هاي صنف فناوري اطلاعات در ايران مي‌باشد.
از اين رو هر از چند گاهي خبرسازي اين بخش از سازمان به اوج مي‌رسد و با توجه به انتخابات سال آينده، اين مسئله داغ‌تر و پرحاشيه‌تر دنبال مي‌گردد.

خبرهاي جديد رسيده به ایتنا حكايت از تصميم رؤسا و مديران دوره گذشته اين سازمان براي بازگشت به صحنه دارد.

گفتني است پس از اتمام دوره نخست مديريت سازمان، و با برگزاري انتخابات دوره دوم، چهره تيم مديريتي اين مجموعه دگرگون شد و برخي اعضاي موثر هيئت مديره پيشين آن، يا از صحنه خارج شدند و يا در سايه ماندند، از جمله اميرحسين سعيدي رييس پيشين كه نقش اصلي را در بنيانگذاري سازمان نظام صنفي داشت، عملا در دوره جديد حضوري در صحنه اين صنف نداشت و به طور مثال در نمايشگاه الكامپ شانزدهم كه توسط سازمان برگزار شد، هيچ خبري از وي منتشر نشد.
البته برخي اعضاي ديگر اين گروه مانند سهيل مظلوم، در اين مدت عملا نقش حلقه واسط بين اين دو گروه مديريتي را در ايفا نموده‌اند.
اكنون شنيده مي‌شود كه تيم مديريتي سابق سازمان با حفظ ۹۰ تا ۱۰۰ درصد آرايش خود سال آينده باز تلاش خواهد كرد بر سر كار آيد.
منابع اين خبر، يكي از دلايل مهم تصميم اين گروه را نظرات انتقادي ايشان نسبت به كارآمدي سيستم جديد مديريتي و نيز ضعف‌هاي عمده سازمان نسبت به قبل مي‌دانند.
همچنين مطابق اين شنيده‌ها، برخي تحولات و فعل و انفعالات درون صنفي(مانند تشكيل كنسرسيوم سيمرغ و...) نيز در اين راستا قابل ارزيابي است.
حال بايد ديد در آينده و با نزديك‌تر شدن به زمان انتخابات، تحولات و اخبار جديدتري در راه خواهد بود؟

کد مطلب: 16085
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام