۰
plusresetminus
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۵
رایمند رایانه:

برای معرفی محصولات Over IP ایتن به تلکام آمدیم

ایتنا- مدیرعامل رایمند رایانه: تلكام نمايشگاهی بسيار تخصصي در زمان بسيار مناسب بود و همه چيز از نظر ما در نمايشگاه تلكام ايده‌آل بود.
برای معرفی محصولات Over IP ایتن به تلکام آمدیم


رایمند رایانه یکی از قدیمی ترین شرکت‌های حوزه IT است. پیش‌تر هم در ایتنا و هم در ماهنامه دنیای کامپیوتر و ارتباطات به این شرکت پرداخته‌ایم.
حضور رایمند رایانه و ارائه محصولات ایتن در نمایشگاه تلکام فرصتی بود تا با شکر الله قلی زاده مدیر عامل این شرکت گفت و گوی مختصری داشته باشیم که در ادامه می‌خوانید:

 
 
• ايتن و رایمند رایانه هردو شركت‌هایی شناخته شده هستند، اما شما بیشتر در نمایشگاه الکامپ شرکت می کردید و شما را تاكنون در نمايشگاه تلكام نديده بوديم. علت حضور رایمند در نمايشكاه تلكام چيست؟
٤ تا ٥ سالي است كه نمايشگاه تلكام را دنبال می‌کردیم و به فکر حضور در این نمایشگاه بودیم، اما در اين چند سال ترجيح داديم در نمايشگاه هاي کامپیوتر شهرستان‌ها شركت كنيم. امسال بعد از اینکه از حضور در نمايشگاه های کامپیوتر در شهرستان‌ها بازخورد و فيدبك قابل انتظار را نگرفتيم، لذا تصميم گرفتيم این نمایشگاه را هم شركت كنيم كه خوشبختانه خيلي فراتر از انتظار ما بود. تلكام نمايشگاهی بسيار تخصصي در زمان بسيار مناسب بود و همه چيز از نظر ما در نمايشگاه تلكام ايده آل بود؛ بازخوردآن براي ما بسيار عالي و بيشتر از انتظار ما بود.
 
• بيشتر مخاطبان شما در تلکام چه كساني بودند و بازخوردها در نمايشگاه نسبت به محصولاتتان چه بود.
ادمين هاي سرور، مخابراتي ها و عمده گروه هایي مخاطب محصولات ما هستند و این قشر با حدود ٧٠ درصد از افرادي كه در تلكام آمده بودند اور لپ بودند و یعنی ما بسیاری از مخاطبانمان را در تلکام پیدا کردیم. بازخورد آنها هم صد درصد خوب بود و از حضور در اين نمايشگاه بسيار راضي هستيم.
 
• ايتن برای متخصصان کامپیوتر شناخته شده است، با همان محصولات در تلکام شرکت کرده اید یا محصولات تخصصی در حوزه مخابرات را برای عرضه در تلکام با خود به نمایشگاه آورده اید؟
ايتن شركتي است كه هيچ گاه در جا نزده و هميشه پيشرفت داشته است. از چند سال قبل ايتن سه تا ساب برند به نام ون بريست، امرجنس و آلتوسند ايجاد كرده است. خانواده محصولات امرجنس در ديتاسنترها و سنترروم ها در مخابرات كاربرد دارد. بدليل اينكه پاور يا تغذيه سرورها را كنترل يا  مانيتور مي كند و اين دو مزيت را دارد؛ و با توجه به بحث صرفه جویی مصرف انرژی كه در كل دنيا مطرح شده، اين امكان را مي دهد كه مالكان ديتاسنترها بتواند مصرف انرژي را در ديتاسنترها مديريت كنند.
ايتن در ارتباط با بحث ويدئويي هم با برند ون بريست محصولات ويدئويي بسيار مطلوبي را ارائه كرده است که کاربرد بسیاری در راه اندازی IPTVها دارد.
درباره اينكه چرا در نمايشگاه تلكام حاضر شده‌ايم بايد بگويم بسياري از محصولات ايتن الان Over IP شده و ما برای معرفی محصولات Over IP ایتن به تلکام آمدیم. IP چيزيست كه با مخابرات و تلكام لوكيشن ارتباط دارد؛ به عنوان نمونه فرض كنيد تاكنون اكستندري كه تا الان امكانش را نداشتيم بيشتر از ٣٠٠ متر استفاده كنيم در حال حاضر اكستندرهايي داريم تحت بستر فيبر نوري تا ٢٠ كيلومتر امكان دسترسي به سرور روم‌ها را به ما مي‌دهد و يا از اين بالاتر، حتی آخرين اكستندرهاي ما در بستر IP فعال شده است، به اين خاطر لازم ديديم هر چه زودتر در نمايشگاه تلكام شركت كنيم.
 
•چند سالی از عرضه محصولات Over IP می‌گذرد، آیا بازار تغییری کرده است ‌که علاقمند عرضه آنها در این نمایشگاه شدید؟
درست می گویید. شايد اولين KVMهاي Over IP از چندسال پيش آمده بود. در آن سال يادم هست اولين معضل ما، باند اينترنت ايران بود اما الان با توجه به اينكه دسترسی به بستر فيبر نوري در اكثر مناطق فراهم شده مشكل پهناي باند در محصولات Over IP ديگر وجود ندارد. بزرگترين مزيت نسبي محصولات Over IP اين است كه وقتي پهناي باند هر روز بالاتر و بالاتر مي رود محصولات Over IP متنوع تر می شود و امکان ارائه فیلم و تصویر هم در این محصولات به راحتی فراهم می آید. به همين دليل روز به روز بر رنج متنوع اين مدل محصولات اضافه می شود. اگر ٥ سال قبل مي خواستيم يك KVM، Over IP داشته باشيم با پهنای باند نازک و تنوع کم بود، اما اکنون در همین محصول KVM چندین مدل محصول Over IP با ویژگی های متنوع وجود دارد.
 
کد مطلب: 50645
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام