کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدير عامل زيرساخت در گفت‌وگو با ايتنا:

شبكه زيرساخت تنها 2 ساعت دچار مشكل يود، رسانه‌ها بزرگ‌نمايي مي‌كنند

سايت خبری ايتنا , 6 دی 1390 ساعت 10:54

ايتنا- خسروي: با بروز يك اشكال، اهالي رسانه با بزرگ‌نمايي آن در باره زحمات كارشناسان شركت ارتباطات زيرساخت بي‌انصافي مي‌كنند.





در پي ايجاد اختلال در شبكه اينترنت در دو روز گذشته مديرعامل شركت ارتباطات زيرساخت گفت: شبكه زيرساخت روز دوشنبه تنها ۲ ساعت در درگاه جاسك- فجيره دچار مشكل شد و در حال حاضر مشكلي در شبكه اينترنت وجود ندارد.


«محمود خسروي» در گفت‌وگو با خبرنگار ايتنا در پاسخ به سوالي مبني بر علت كاهش سرعت اينترت تا يك سوم حالت عادي در دو روز گذشته اظهار داشت: اشكال حادي در دو روز گذشته ايجاد نشده بود چرا كه تنها سرعت اينترنت كاهش يافته بود.

مديرعامل شركت ارتباطات زيرساخت بدون تاييد وجود مشكل در روز يكشنبه افزود: ظهر روز گذشته –دوشنبه- تعداد ۵۰ كابل STM1 در درگاه جاسك- فجيره به مدت ۲ ساعت دچار مشكل شده بود كه از طريق درگاه كويت ميزان قطع شده بازسازي شد.

خسروي خاطرشان كرد: در حال حاضر هيچ مشكلي نداريم و شبكه زيرساخت به طور كامل بازسازي شده است.

مديرعامل شركت ارتباطات زيرساخت گفت: با قطع شدن يك كابل، اختلالات شديد در كل شبكه ايجاد نمي‌شود چرا كه چندين درگاه بين‌الملل ايجاد كرده‌ايم تا بتوان مسيرهاي قطع شده را بازسازي كرد.

خسروي با انتقاد از بزرگ‌نمايي مشكلات توسط رسانه‌ها گفت: بروز مشكلاتي در سيستم طبيعي بوده و در تمام دنيا مرسوم است؛ اين در حالي است كه با بروز يك اشكال، اهالي رسانه با بزرگ‌نمايي آن در باره زحمات كارشناسان شركت ارتباطات زيرساخت بي‌انصافي مي‌كنند.

وي افزود: برخي از موارد مشكلاتي در شبكه ايجاد مي‌شود كه مربوط به شركت ارتباطات زيرساخت نيست و حتي ممكن است مودم كاربران دچار مشكل شده باشد.
 


کد مطلب: 20582

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/interview/20582/شبكه-زيرساخت-تنها-2-ساعت-دچار-مشكل-يود-رسانه-ها-بزرگ-نمايي-مي-كنند

ايتنا
  https://www.itna.ir