۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۵

کم‌فروشی و بی‌اطلاعی مشترکان از قیمت کارت‌های تلفن اینترنتی

ایتنا - مدیر یک شرکت اینترنتی: دادن اطلاعات ناقص و فقدان اطلاع‌رسانی کافی به خریداران خود به‌نوعی کم‌فروشی محسوب می‌شود.


قیمت هر دقیقه ارتباط در برخی کارت‌های تلفن اینترنتی ۳۰ تومان از ساعت ۲۲ تا شش عنوان شده که این میزان از ساعت شش تا ۲۲ بیش‌تر می‌شود اما اغلب خریداران از این موضوع اطلاع کافی ندارند.

به گزارش ایتنا، جمشید یوسفی - مدرس دانشگاه و مدیر یک شرکت اینترنتی - در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان، با بیان این مطلب درباره کم‌فروشی در حوزه کارت‌های تلفن اینترنتی اظهار کرد: در بحث کارت‌های تلفن اینترنتی بعضاً شاهدیم که شرکت‌های فعال در این حوزه اطلاع‌رسانی لازم را به مردم و خریداران انجام نمی‌دهند؛ مثلاً به‌طور شفاف عنوان نمی‌شود که مبلغ کارت‌ها در ساعات مختلف شبانه‌روز چه میزانی می‌شود؛ درنتیجه خریداران آگاهی لازم را در این زمینه ندارند.

او تاکید کرد: دادن اطلاعات ناقص و فقدان اطلاع‌رسانی کافی به خریداران خود به‌نوعی کم‌فروشی محسوب می‌شود.

این مدیر شرکت اینترنتی تصریح کرد: در بحث تلفن همراه نیز این‌گونه است که تعرفه‌ها در برخی ساعات شب و روزهای تعطیل مثلاً ۲۰ درصد کاهش می‌یابد و موضوعی شبیه این را در بحث کارت‌های تلفن اینترنتی شاهدیم.

یوسفی خاطر نشان کرد: شرکت‌های اینترنتی باید در رابطه با سرویس‌های خود اطلاعات لازم و کافی را به خریداران بدهند تا خریداران از نوع سرویس خریداری شده آگاهی یابند اما متأسفانه اطلاع‌رسانی برخی شرکت‌های فعال در این حوزه بسیار ضعیف است و این خود مشکلاتی را موجب می‌شود.
کد مطلب: 19990
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام