کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هفته‌ آینده؛ تعیین تکلیف نرخ تلفن ثابت

خبرگزاری ايسنا , 5 مهر 1390 ساعت 11:55

ایتنا - رییس شورای رقابت گفت: امیدواریم موضوع تعرفه مکالمات تلفن ثابت در جلسهٔ روز یکشنبه شورای رقابت که هفته آینده برگزار می‌شود، مشخص و نهایی شود.




به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان، جمشید پژویان اظهار کرد: در جلسه‌ای که در هفتهٔ جاری برگزار کردیم، جزییات دستورالعمل قیمت‌گذاری شورای رقابت مورد بررسی قرار گرفته و نهایی شد که امیدواریم این موضوع در جلسهٔ روز یکشنبه مصوب و نهایی می‌شود.

رییس شورای رقابت ابراز کرد: ظرف این هفته مخابرات فرصت دارد که پیشنهاد قیمت خود را ارائه بدهد و با توجه به آماده بودن دستورالعمل پیشنهاد مخابرات بعد از بررسی در روز یکشنبه هفته آینده، امیدواریم مصوب و نهایی شود.

پژویان تاکید کرد: رگولاتوری باید برای قیمت‌گذاری‌های خود براساس دستورالعمل شورای رقابت عمل کند و قیمت‌های حوزه زیرساخت نیز باید بر اساس دستورالعمل شورای رقابت باشد.

رییس شورای رقابت تاکید کرد: مطابق قانون، تصمیم‌گیری درباره هر آنچه که به بازار مربوط باشد، از جمله بحث تعرفه‌ها و قیمت در اختیار شورای رقابت است.

پژویان پیش از این نیز گفته بود: محاسبات براساس مدل اقتصادی بوده و براساس کارایی است که ما می‌خواهیم در بخش مخابرات به وجود آید که این موضوع به نفع کل اقتصاد کشور است.


کد مطلب: 19716

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/interview/19716/هفته-آینده-تعیین-تکلیف-نرخ-تلفن-ثابت

ايتنا
  https://www.itna.ir