۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۲
مدیر عامل شرکت کامپیوتری علم و صنعت :

دستاوردمان از حضور مداوم در جیتکس، کشف بازارهای صاداراتی است

ایتنا - مدیر عامل شرکت علم و صنعت گفت : بازدید کنندگان خارجی نمایشگاه جیتکس اولین انگیزه این شرکت برای حضور است.




مدیر عامل شرکت علم و صنعت با بیان اینکه امسال برای نهمین بار در نمایشگاه جیتکس دبی شرکت خواهیم کرد گفت : شرکت علم و صنعت با حضور مستمر در نمایشگاه جیتکس دو هدف اصلی را دنبال می‌کند که در وهله نخست کشف بازارهای صاداراتی به ویژه در سطح کشورهای منطقه و دیگری آشنایی و برقراری ارتباط و مذاکره با شرکت‌های همکار در سطح کشور است.

به گزارش ایتنا به نقل از دبیرخانه نمایشگاه جیتکس درایران، شاهین حجازی پور گفت : شرکت علم و صنعت با دستیابی به تجربیات ارزشمند که از مسیر حضور چندین ساله در نمایشگاه جیتکس به دست آورده توانسته در بخش صادرات محصولات خود به بازار منطقه موفقیت‌های قابل توجهی کسب کند.

وی افزود : برای ارزیابی نتایج حضور در نمایشگاه‌هایی مثل جیتکس نباید به حضور یکساله بسنده کرد بلکه لازمه کسب نتایج مثبت، حضور مستمر و هرساله در این گونه نمایشگاه‌هاست.

مدیر عامل شرکت علم و صنعت گفت : بازدید کنندگان خارجی نمایشگاه جیتکس اولین انگیزه این شرکت برای حضور است و پس از آن البته در طول دوران برگزاری نمایشگاه با بازدیدکنندگان ایرانی نیز مذاکرات و ارتباطات مفیدی صورت می‌گیرد.

وی گفت : شرکت کامپیوتری علم و صنعت با وجود پیشینه ۱۹ ساله تخصصی در زمینه ارائه محصولات هوشمند دیجیتالی توانسته بخش قابل ملاحظه ای از نیاز بازار کشور را تأمین کند و هرساله با کوله باری سنگین از محصولات خود به نمایشگاه جیتکس می‌رود.

وی افزود : در جیتکس امسال محصولات متنوع شرکت مثل سیستم حضور و غیاب با استفاده از اثر انگشت، ST_PROid انواع ساعت‌های کارتزنی ST_۲۰۰۰، سیستم کنترل گشت و نگهبانی، سیستم پارکومتر هوشمند دیجیتال ST_۴۰۴ و نرم افزار های مرتبط با این سیستم‌ها به بازدیدکنندگان معرفی و ارائه خواهد شد.

گفتنی است هفته فناوری جیتکس که از آن به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات در خاورمیانه یاد می‌شود ۱۷ مهر ماه امسال با حضور بیش از ۷۰ کشور جهان در مرکز بین‌المللی نمایشگاه‌های دبی برگزار می‌شود.

این نمایشگاه شامل بخش‌هایی همچون راهکارهای کسب‌وکار، گلف کامز، فناوری مصرفی، رسانه‌های دیجیتال، فناوری کارت و بخش نرم‌افزارها و محتوای موبایل است.

از ایران نیز پارک علم و فناوری خراسان، پارک علم و فناوری خلیج فارس، شرکت مگفا، شهرپرداز، اندیشه های برتر، داده ورز جویا، علم و صنعت، و موسسه نور به صورت مستقل اقدام به حضور در نمایشگاه جیتکس امسال کرده‌اند.
کد مطلب: 19165
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام