کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استقبال از جشنواراه فاوا

سايت خبری ايتنا , 29 فروردين 1390 ساعت 16:02

ایتنا - نخستین جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات مورد استقبال گسترده فعالان حوزه فناوری اطلاعات و امنیت فضای تبادل اطلاعات قرار گرفته است.



مهندس علی حکیم جوادی، رئیس کارگروه فناوری اطلاعات و امنیت جشنواره ملی فاوا ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: بر همین اساس دریافت اسناد مدارک از متقاضیان تا آخرین لحظات فرصت تعیین شده برای این امر، ادامه داشت که بر اساس آخرین آمارها، ۸۶ شرکت مدارک خود را به دبیرخانه کار گروه تحویل داده‌‌اند.

به گزارش ایتنا، وی افزود: با توجه به وظایف تعیین شده برای این کارگروه شرکت‌های برتر در دو بخش فناوری اطلاعات و امنیت مشخص و به دبیرخانه مرکزی جشنواره ملی فاوا ارسال خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات، شرکت های برتر در سه گروه "نرم افزاری"، "سخت افزاری" و "مشاوره ای و خدمات انفور ماتیکی" مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت.

علی حکیم جوادی تصریح کرد: در این جشنواره و برای نخستین بار از اشخاص حقیقی برتر در حوزه فناوری اطلاعات و امنیت قدردانی به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: همچنین در حاشیه جشنواره نیز نمایشگاهی از
مجموعه فعالیت‌های فناوری اطلاعات و امنیت در سه حوزه "سازمان‌های دولتی و شرکت‌های حاکمیتی" ، "شرکت‌های برتر حوزهIT" و "شرکت‌های برتر حوزه امنیت" نیز برگزار خواهد شد.

رئیس کار‌گروه IT و افتا جشنواره ملی فاوا در خصوص چگونگی آخرین وضعیت ارزیابی‌ها نیز گفت: با توجه به استقبال گسترده صورت گرفته از سوی شرکت‌های فعال، ارزیابی ها به منظور انتخاب برترین‌ها و مرحله نهایی شدن می‌باشد.

وی تأکید کرد: ارزیابی‌ها در این بخش با توجه به دو پرسش‌نامه عمومی و تخصصی صورت گرفته که پرسشنامه عمومی برای تمامی شرکت‌های متقاضی یکسان بوده است.

وی افزود: پرسش‌نامه تخصصی نیز بر اساس سه گروه شاخص تنظیم شد که از جمله این شاخص‌ها می توان به "توانمندی عمومی"، "توانمندی تخصصی" و "مشتری مداری" اشاره کرد.

علی حکیم جوادی با بیان این مطلب که هر یک از این شاخص‌ها مشتمل به هفت‌زیر شاخص است، اظهار داشت: هفته جاری نتایج نهایی مشخص و به دبیرخانه مرکزی جشنواره فاوا جهت طی مراحل بعدی اعلام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: عدالت محوری، جامعیت، حضور فراگیر، نگاه مشارکتی و تعاملی با بخش خصوصی، خلاقیت و نوآوری، مشتری مداری و خدمت به مردم و نیاز محور بودن دستاورد شرکت از جمله معیارهای در نظر گرفته شده برای تعریف شاخص‌های ارزیابی محسوب می‌شوند.


کد مطلب: 17753

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/interview/17753/استقبال-جشنواراه-فاوا

ايتنا
  https://www.itna.ir