۰
plusresetminus
سه شنبه ۷ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۴۲
دبير جشنواره فاوا :

برگزاري جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات

به منظور ارج نهادن به تلاش های فعالان عرصه های فاوا، افتا و خدمات الکترونیک ، جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار خواهد شد.
برگزاري جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات
به گزارش ایتنا به نقل واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ،دکتر صمد مومن بالله با بیان این مطلب اظهار داشت: در جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات برترین ارائه کنندگان خدمت، پژوهشگران ، صنعت گران ، تولید کنندگان و پیمانکاران حوزه فاوا معرفی می شوند. 

دبیر جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات در خصوص محور های برگزاری این همایش به شناسایی ، انتخاب و معرفی برترین های عرصه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: فرهنگ سازی مناسب و تکریم مقام والای تلاشگران حوزه علم و صنعت فاوا، شتاب بخشیدن به خدمات قابل ارائه در راستای تحقق دولت الکترونیک از مهم ترین محورهای برگزاری این جشنواره خواهد بود. 

وی همچنین هدف از برگزاری جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات را توسعه فضای رقابت در گستره فاوا و تلاش در جهت سالم سازی کار و تجارت دانست و تصریح کرد: با معرفی برترین ها در چنین جشنواره ای زمینه رشه و ارتقا صنعت فاوا و افتا فراهم خواهد شد. 

به گزارش ایتنا ،دبیر جشنواره با بیان این که در این جشنواره برترین اپراتور نیز انتخاب خواهد شد، ادامه داد: این جشنواره در زمینه های تخصصی دولت الکترونیک، ارائه خدمات ارتباطی برتر، فناوری اطلاعات و ارتباطات، پاسخگویی مناسب به مشتریان ، نفرات برتر حوزه ICT، جلب اعتماد در رعایت مقررات و حقوق مشتریان و روابط عمومی الکترونیک و پایگاههای اطلاع رسانی برتر را انتخاب خواهد کرد. 

دکتر مومن بالله در پایان خاطر نشان کرد: توسعه فرهنگ بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارائه خدمت همواره مورد تاکید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده که چنین حرکت هایی می تواند شتاب بیشتری را بوجود آورده و کشور را به این اصل نزدیک تر کند.
وی همچنین اظهارداشت این جشنواره در روز ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۹۰ همزمان با گرامیداشت هفته ارتباطات برگزار خواهد شد.
کد مطلب: 16311
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام