کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مديرعامل تامين سرمايه امين

تعديل سهام همراه اول بزودي

خبرگزاری فارس , 4 دی 1389 ساعت 15:55

مديرعامل تامين سرمايه امين به سرمايه‌گذاران توصيه كرد سهام اين شركت را نگهداري كنند.


محمد آرام ، با اشاره به عرضه موفق بيش از ۱۱۳ ميليون سهم همراه اول در هفته گذشته اظهار داشت: بازارگرداني سهام اين شركت با همكاري و مشاركت چند گروه از يكي دو روز آينده شروع مي‌شود. 

وي ادامه داد: اين در حالي است كه هيات مديره شركت همراه اول اواخر هفته جاري يا اوايل هفته بعد تعديل سود اين شركت را نهايي و به سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام مي كند. بنابراين در شرايطي گروه هاي حقوقي مختلفي خواهان خريد سهام اين شركت اند كه به سرمايه گذاران توصيه مي شود از فروش سهام پرهيز كرده و آن را نگهداري كنند چرا كه اين شركت از جمله شركت هايي است كه سهام آن در آينده به سختي قابل خريد خواهد بود. 

آرام با بيان اينكه كه فروشندگان چهارشنبه گذشته سهام همراه اول حدود ۱۰ درصد بازدهي كسب كردند ادامه داد: طبق برآوردهاي به عمل آمده از ميزان بازدهي سهام اين شركت ، پيش بيني مي شود تا زمان مجمع سالانه، همراه اول تا ۲۵ درصد سود بدهد.بنابراين اين سهم از جمله سهامي است كه به ديدگاه ميان مدت نياز دارد. 

براساس گزارشات موجود، حدود ۵.۵ درصد از سهام شركت ۲۰۶ ميليارد توماني همراه اول يكشنبه گذشته به قيمت هر سهم ۳ هزار و ۴۹۵ تومان عرضه شد كه با داد و ستد بيش از ۳۴ ميليون سهم آن در روزهاي گذشته، بهاي هر سهم اين شركت تازه وارد به فرابورس امروز به ۳ هزار ۷۸۰ تومان رسيده است.


کد مطلب: 16218

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/interview/16218/تعديل-سهام-همراه-اول-بزودي

ايتنا
  https://www.itna.ir