۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۶

ابزار جدید توییتر برای حذف فالوور‌های ناخواسته برای کاربران دسکتاپ عرضه شد

ایتنا- توییتر به تازگی قابلیتی را برای کاربران این پلتفرم عرضه کرده است که با استفاده از آن می‌توان حساب‌های کاربری خاص را از فهرست فالوورها حذف کرد.
ابزار جدید توییتر برای حذف فالوور‌های ناخواسته برای کاربران دسکتاپ عرضه شد
توییتر به تازگی قابلیتی را برای کاربران این پلتفرم عرضه کرده است که با استفاده از آن می‌توان حساب‌های کاربری خاص را از فهرست فالوورها حذف کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، تمامی کاربران توییتر هم اکنون می‌توانند بدون نیاز به مسدود کردن فالوور‌ها آنها را حذف کنند. کمپانی توییتر تست این قابلیت را از ماه قبل آغاز کرد و تمامی کاربران از امروز به بعد می‌توانند به این ویژگی دسترسی داشته باشند.
 
به این ترتیب اگر شما نیز از جمله کسانی هستید که می‌خواهید توییتهایتان برای تمامی فالوورها نمایش داده نشود می‌توانید در پروفایل خود به سربرگ فالوورها بروید و روی منوی سه نقطه کنار نام کاربر مدنظر کلیک کرده و گزینه "Remove this follower" را انتخاب کنید.
 
 
 
این اقدام توییتر را می‌توان به عنوان بخشی از تلاش‌های این کمپانی برای کاهش آزار و اذیت‌های کلامی در این پلتفرم دانست. مسدود کردن فردی که مایل نیستید شما را فالو کند ممکن است به اقدامات تلافی جویانه از طرف دوستان آن فرد و نیز ساخت حساب کاربری دیگر توسط فرد و ادامه آزار و اذیت‌ها بینجامد. در اینجاست که حذف کردن آنها از این طریق می‌تواند مفید باشد. چرا که کاربر حذف شده در این شرایط به هیچ عنوان از حذف شدن خود از فهرست فالوورهای شما آگاه نمی‌شود.
 
البته باید به خاطر داشته باشید در این روش اشخاصی که از فهرست فالوورهای خود حذف کرده اید همچنان می‌توانند توییتهای عمومی شما را مشاهده کنند. تنها مسدود کردن آنها یا خصوصی کردن حساب کاربری خودتان می‌تواند آنها را از دیدن تمامی توییت‌های ارسالی شما باز دارد.
 
توییتر این روزها قابلیت دیگری به نام حالت امنیت را نیز تست می‌کند. در این قابلیت حساب‌های کاربری که از زبان تند و اسیب رسان استفاده می‌کنند به صورت خودکار حذف می‌شود. این کمپانی همچنین به دنبال ساخت راه‌های دیگر برای فیلتر کردن و محدود سازی پاسخ‌ها در زیر توییت‌ها است. به نظر می‌رسد که توییتر این روزها اولویت خود را روی مبارزه با آزار و اذیت‌های کلامی مخاطبان خود گذاشته است.
کد مطلب: 66433
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام