سايت خبری فناوری اطلاعات (ايتنا) 8 تير 1397 ساعت 17:21 https://www.itna.ir/news/53271/همکاری-مایکروسافت-inmobi-هند-ارائه-قابلیت-های-بازاریابی-مشتریان-سازمانی -------------------------------------------------- عنوان : همکاری مایکروسافت و InMobi هند برای ارائه قابلیت‌های بازاریابی به مشتریان سازمانی -------------------------------------------------- مایکروسافت اعلام کرد که، با هدف ارائه بینشهای بازاریابی با پشتوانه هوش مصنوعی به مشتریان ابری آژور، با شرکت تکنولوژی هندی تبلیغات موبایلی همکاری خواهد داشت. متن : شرکتمایکروسافت اعلام کرد که، با هدف ارائه بینش های بازاریابی با پشتوانه هوش مصنوعی به مشتریان ابری آژور، با شرکت تکنولوژی هندی تبلیغات موبایلی همکاری خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی ازرایورز به نقل از رویترز، شرکت InMobi که حدود 40 هزار تا 50 هزار مشتری سازمانی دارد، برای شرکت ها امکان گردآوری بینش ها را بر روی پایگاه مشتریانش فراهم می آورد تا بدین طریق به آنها برای سنجش قابلیت های بازار کمک شده باشد. تحت این شراکت با مایکروسافت، InMobi پلتفرمش را برای بازاریابان از طریق ابر بازاریابی InMobi بسط خواهد داد، در حالی که ابر تبلیغاتی آن به آژور نقل مکان می کند. ناوین تواری بنیانگذار و مدیرعامل InMobi گفت که: با گستره جهانی مایکروسافت، در کنار تکنولوژی اولویت موبایلی InMobi، ما می توانیم تغییرات چشمگیر واقعی در اکوسیستم بازاریابی ایجاد نمائیم. وی همچنین افزود که تغییراتی بنیادین در صنعت تبلیغات و بازرگانی رخ داده و مشتریان اکنون به دستگاه های متصل متعددی دسترسی دارند. تواری، که فارغ التحصیل دانشکده کسب و کار هاروارد است، گفت که این ابر بازاریابی در چند مرحله در طی شش ماه آینده در سطح جهانی ارائه خواهد شد. دسترسی به آن احتمالا از ایالات متحده، استرالیا و بخش هایی از آسیا آغاز شده و بعدا به چین خواهد رسید. ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت در بیانیه ای گفت که ترکیب آژور مایکروسافت و پلتفرم های بازاریابی InMobi تجربیات هوشمندانه جدیدی درباره مشتریان و بینشهای کسب و کار به سازمان ها در نقاط مختلف جهان انتقال خواهد داد. بخش عمده رشد اخیر مایکروسافت نشات گرفته از کسب و کار رایانش ابریش بوده است، چرا که شرکت های تجاری فزاینده ای به دنبال کاهش هزینه های ذخیره سازی داده ها با بهره گیری از نرم افزار مبتنی بر ابر و انتقال اپلیکیشن هایشان به دیتاسنترها هستند. آژور محصول ابری پرچمدار این شرکت، که با زیرساخت ابری غالب Web Services شرکت آمازون رقابت می کند، در سه ماهه سوم اخیر منتهی به 31 مارس رشد 93 درصدی عایدی را به ثبت رساند. بخشی از شراکت مایکروسافت و InMobi می تواند همکاری بر روی توسعه هوش مصنوعی و قابلیت های بلاکچین باشد. مدیر منطقه ای مایکروسافت در هند گفت که هند، با جمعیت عظیمی که دارد، همچنان فرصتی بزرگ برای AI به شمار می رود.