۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۱۵

گزارش تصویری ایتنا: پنج نرم‌افزار جالب و متفاوت برای iOS 15

ایتنا- سیستم عامل iOS 15 سرانجام پس از مدت‌های طولانی انتظار به کاربران ارائه شد و به واسطه آن برنامه‌های مختلفی با به‌روزرسانی ویژه همراه بوده‌اند که بر همین اساس گزارش تصویری از تعدادی از مهم‌ترین برنامه‌های به‌روزرسانی شده با این سیستم عامل را برای شما در نظر گرفته‌ایم.
سیستم عامل iOS 15 سرانجام پس از مدت‌های طولانی انتظار به کاربران ارائه شد و به واسطه آن برنامه‌های مختلفی با به‌روزرسانی ویژه همراه بوده‌اند که بر همین اساس گزارش تصویری از تعدادی از مهم‌ترین برنامه‌های به‌روزرسانی شده با این سیستم عامل را برای شما در نظر گرفته‌ایم.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Techradar، این پنج نرم‌افزار از جمله محبوب‌ترین نرم‌افزارها در میان کاربران سیستم عامل iOS هستند و به همین دلیل نیز به روزرسانی آن‌ها اهمیت بسیار بالایی داشته است.
 
Wallpaper App 2
با کمک به‌روزرسیانی این برنامه می‌توانید در کمتر از سه ثانیه یک وال‌پیپر ویژه برای دستگاه خود بسازید. این برنامه که در نسخه شماره 2 خود در iOS 15 از نو نوشته شده است، به نوعی یک نرم‌افزار گرافیکی بسیار نیرومند است که می‌تواند برای کاربران هر دستگاه آیفونی جذاب و مفید باشد. البته این برنامه در حقیقت با قیمت 1.99 دلار قابل خریداری کردن خواهد بود.
 
Yaktraks
این نرم‌افزار برای کسانی که می‌خواهد کودک خود را سرگرم کنند بسیار مفید خواهد بود. این برنامه با یک بار پرداخت به صورت مادام العمر برای شما فعال خواهد شد و می‌تواند ساختارهای صوتی مختلفی را برای شما منتشر کند که در نوع خود برای مدت‌های طولانی سرگرم‌کننده خواهند بود.
 
Runervals
این نرم‌افزار به نوعی بهترین شریک شما در پیاده‌روی و ورزش خواهد بود. با کمک این برنامه می‌توانید مسافت طی شده، سرعت متوسط حرکت، زمان سپری شده در شرایط ورزش کردن و موارد متعدد بیشتر را مشاهده کنید. به همین دلیل نیز این برنامه در نسخه جدید iOS برای کاربران بسیار جذاب خواهد بود. قیمت این برنامه برای خریداران 3 دلار است.
 
Countdowns
اگر منتظر رخداد خاصی هستید و برای آن روزشماری می‌کنید، حتما این برنامه را دانلود کنید. این برنامه می‌تواند رخدادهای مختلفی را که به آن‌ اعلام می‌کنید را برای شما در نظر داشته و تا زمان فرا رسیدن این رخداد، زمان باقی مانده تا وقوع آن را به شما یادآور شود.
 
djay
اگر دوست دارید دی جی بودن را تجربه کنید، این اپلیکیشن برای شما ساخته شده است. این برنامه به اپ‌های صوتی مشهوری مانند Sound cloud، Beatport و Beatsource متصل است و به همین دلیل نیز کاربران می‌توانند موسیقی خود را با آن ساخته و یا اینکه حتی به موسیقی‌های مختلف گوش داده و منبع آن را پیدا کنند. با این حال قیمت این اپلیکیشن بسیار بالا بوده و برای استفاده از آن باید ماهانه 7 دلار پرداخت کرده یا هزینه عضویت سالانه 50 دلاری را پرداخت کنید.


روی گزینه «تصاویر بزرگ» کلیک کنید

گزارش تصویری‌های مرتبط:
 بهترین نرم‌افزارهای رایگان آیفون در سال 2021
بهترین فناوری‌های آموزشی برای خردسالان
 برترین نرم‌افزارهای بین‌المللی یادگیری زبان
 8 قابلیت iOS14 که باید در اندروید گنجانده شود


 
کد مطلب: 66251
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام