کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصویری ایتنا: خوش قیمت‌ترین تبلت‌های جهان در سال 2021

سايت خبری ايتنا , 26 مهر 1400 ساعت 9:13

ایتنا- تبلت‌ها در جهان امروزی ما کاربری‌ خاص خود را یافته‌اند و به همین دلیل نیز تنوع مناسبی برای آن‌ها در بازار وجود دارد. در این گزارش تصویری به سراغ معرفی تعدادی از بهترین‌های تبلت‌های موجود در بازار در سال 2021 می‌رویم.


تبلت‌ها در جهان امروزی ما کاربری‌ خاص خود را یافته‌اند و به همین دلیل نیز تنوع مناسبی برای آن‌ها در بازار وجود دارد. در این گزارش تصویری به سراغ معرفی تعدادی از بهترین‌های تبلت‌های موجود در بازار در سال 2021 می‌رویم.
 
به گزارش ایتنا و به  نقل از  Standard، نکته بسیار مهم در این فهرست این است که این محصولات نباید به شدت گران باشند و به نوعی باید ارزش آن‌ها در برابر قیمت پرداختی برای همه مناسب باشد. همچنین بالاترین قیمتی که در این فهرست خواهید یافت نیز زیر 400 دلار خواهد بود.
 
Fire HD 10 2021
این تبلت به نوعی یکی از شاهکارهای درجه یک شرکت آمازون محسوب می‌شود و با قیمت 149 دلار، یک گزینه بسیار مناسب و جذاب محسوب می‌شود. پردازنده 8 هسته‌ای و رم 3 گیگابایتی این محصول قدرت مناسبی را بر اساس قیمت آن ایجاد کرده‌اند ولی مشکل اصلی حافظه 32 گیگابایتی است که شاید برای برخی کاربران کافی نباشد.
 
Kurio Smart 2in1
نام این مدل به خوبی نشان می‌دهد که با محصولی فارتر از یک تبلت عادی روبرو هستیم. البته مخاطبین اصلی این تبلت را کودکان تشکیل می‌دهند. شاید بتوان نقاط ضعف این محصول را حافظه داخلی 16 گیگابایتی اندروید 8 دانست ولی قیمت 160 دلاری این محصول و امکان استفاده از آن به عنوان یک تبلت و یک مینی لپ‌تاپ آن را به یک محصول بسیار جذاب تبدیل کرده است.
 
Huawei MatePad T10s (10.1in)
209 دلار برای این تبلت هواوی رقم مناسبی محسوب می‌شود زیرا این تبلت با 32 گیگابایت حافظه و 3 گیگابایت رم و نمایشگر اچ دی خود یک تبلت بسیار جذاب و مناسب است. این تبلت تنها 744 گرم وزن دارد و یک محصول بسیار سبک برا حمل کردن است. با این حال به یاد داشته باشید که خرید این محصول به این معنی است که سرویس گوگل در اختیار شما قرار نخواهد داشت زیرا هواوی توسط گوگل تحریم شده است.
 
Samsung Galaxy Tab A7 10.1in
این تبلت 32 گیگابایتی با عملکرد 10 ساعته باتری خود یک گزینه بسیار مناسب برای کسانی است که می‌خواهند کاربری‌های روزمره را با کیفیتی استاندارد و مناسب در اختیار داشته باشند. قیمت 219 دلاری این مدل می‌تواند اندکی بالا به نظر برسد ولی امکانات و کیفیت آن این رقم پرداختی را به خوبی توجیه می‌کند.
 
Lenovo Smart Tab P10
245 دلار قیمت این محصول تا به اینجای کار بالاترین رقم در این فهرست بوده است ولی باید گفت که امکانات این محصول کاملا با امکانات بسیار مناسب آن سازگاری دارد. این تبلت با یک پایه آمازون آلکسا باندل شده است و به همین دلیل نیز سازگاری ویژه‌ای با آلکسا دارد. به این موارد حافظه داخلی 64 گیگابایتی و عملکرد عالی باتری را نیز اضافه کنید تا متوجه شوید که چرا این تبلت راه خود را به این لیست باز کرده است.
 
Chuwi HI 10 Pro
شاید نام این شرکت را تا به امروز نشنیده باشید ولی این شرکت کوچک چینی محصولی را ارائه کرده است که شاید بسیار از افراد را غافلگیر کند. این تبلت هم ویندوزی است و هم اندرویدی. پردازنده اینتل اتم این محصول عملکردی در حد پردازنده‌های سری Core i اینتل را بر روی تبلت شما به همراه آورده است. دو سیستم عامل، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، کیفیت عالی نمایشگر قلم اختصاصی و چندین و چند مورد دیگر بر روی این محصول 280 دلاری به کاربران عرضه شده‌اند تا ان را به یک گزینه منساب تبدیل کنند.
 
iPad 10.2 (2020)
تقریبا غیرممکن است که فهرستی از تبلت‌های برتر جهان را ایجاد کرد و محصولی از سری آیپد را در آن در اختیار نداشت. مدل پایه 32 گیگابایتی این تبلت با قیمت 329 دلار عرضه می‌شود ولی اگر می‌خواهید نسخه 128 گیگابایتی را در اختیار داشته باشید باید 100 دلار اضافه‌تر پرداخت کنید. باتری عالی، سیتسم عامل iPadOS و طراحی زیبای این تبلت مسلما آن را به یکی از متفاوت‌ترین تبلت‌های جهان تبدیل کرده است.
 
Surface Go 2
گران‌ترین تبلت این فهرست با قیمت 399 دلار به سرفیس گو 2 تعلف دارد. این تبلت با رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایت با درگاه اختصاصی ارتقا به کمک حافظه میکرو اس دی، سیستم عامل ویندوز و نمایشگر و باتری بسیار جذاب خود، یک محصل بسیار عالی و نیرومند است. این تبلت در نوع خود یک ویژگی عالی دارد و این مورد به امکان استفاده از نرم‌افزارهای کامپیوترهای خانگی ویندوزی برای این تبلت است.

روی گزینه تصاویر بزرگ کلیک کنید

گزارش‌تصویری‌های مشابه:
برترین گوشی‌های هوشمند 2021
بهترین گوشی‌های هوشمند تجاری
بهترین تبلت‌های تجاری 2021
بهترین تبلت‌های مقاوم جهان


کد مطلب: 66199

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/gallery/66199/1/گزارش-تصویری-ایتنا-خوش-قیمت-ترین-تبلت-های-جهان-سال-2021

ايتنا
  https://www.itna.ir