کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصویری ایتنا: بهترین نرم‌افزارهای رایگان آیفون در سال 2021

سايت خبری ايتنا , 16 مهر 1400 ساعت 15:34

ایتنا- سیستم عامل iOS به داشتن نرم‌افزارهای متعدد و بعضا گران مشهور است ولی در این گزارش تصویری قصد داریم تا برترین نرم‌افزارهای رایگان قابل دسترسی بر روی این سیستم عامل و دستگاه‌های آیفون را به شما معرفی کنیم.


سیستم عامل iOS به داشتن نرم‌افزارهای متعدد و بعضا گران مشهور است ولی در این گزارش تصویری قصد داریم تا برترین نرم‌افزارهای رایگان قابل دسترسی بر روی این سیستم عامل و دستگاه‌های آیفون را به شما معرفی کنیم.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، این نرم‌افزارها هر یک از نظر امکانات و قدرت در سطح بسیار خوبی قرار دارند و داشتن آن‌ها تقریبا برای هر کاربری که آیفون دارد مفید خواهد بود.
 
EZ Meditation Timer
این نرم‌افزار به سلامت روان توجه خاصی داشته و به شما اجازه می‌دهد تا از آن به ابزاری برای بررسی میزان پیشرفت و زمان‌بندی تمرکز روحی خود استفاده کنید. این برنامه می‌تواند نویزهای مختلفی را به صورت پس زمینه برای تمرکز شما پخش کند و زمان بندی تنفس و مواردی از این دست را برای شما آسان سازد.
 
DoubleTake
این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد تا به صورت همزمان با هر دو دوربین خود عکاسی و فیلم برداری کنید. برای مثال وقتی که می‌خواهید هم از دوربین سلفی برای فیلم‌ گرفتن استفاده کنید و هم چیزی که آن سوی دوربین را نشان می‌دهد را برداشت کنید، می‌توانید از این نرم‌‌افزار استفاده کنید. قابلیت‌های مختلف، وضعیت‌های متفاوت قابل استفاده، تنظیمات پیشرفته و قابلیت‌های ویرایشی متعددی برای این برنامه وجود دارند که استفاده از آن را برای همه جذاب می‌کنند.
 
Splice
یک نرم‌افزار ویرایش ویدیو برای کاربران آیفون که امکانات آن تمرکز بسیار زیادی بر روی ساده بودن کاربری دارند. البته این امر به این معنی نیست که این ساده بودن به قابلیت‌های ساده‌ای را در اختیار خواهید داشت بلکه می‌توانید افکت‌ها، امکانات پیشرفته و جذاب مختلفی را بر روی ویدیوی خود اعمال کنید که همگی در این نرم‌افزار رایگان در اختیار شما هستند.
 
Enlight Pixaloop
این نرم‌افزار بسیار جذاب به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید تصایور خود را به انیمیشن تبدیل کنید. در حقیقت با کمک این برنامه می‌توانید از گالری خود استفاده کرده یا به صورت مستقیم به برداشت تصویر دست زده و آن را به یک انیمیشن جذاب در قالب یک ویدیو تبدیل کنید. البته خبری از قابلیت ایجاد gif با این برنامه نیست و این شاید تنها نقطه ضعف این اپلیکیشن رایگان باشد.
 
Moodelizer
با کمک این برنامه جذاب و ساده می‌توانید لایه صوتی مورد نظر خود را به ویدیوهای مختلف اضافه کنید. به این ترتیب می‌توانید لحظات جذاب خود را با موسیقی محبوب خود آراسته و در قالب یک ویدیوی جدید در سیستم خود ذخریه کنید. همچنین کنترل بسیار خوبی بر روی یفیت صوتی خواهید داشت و تنظیمات مختلفی در طول ویدیو برای شما در دسترس خواهد بود که بر اساس محتوا می‌توانید آن‌ها را در طول ویدیو اعمال کرده یا تغییر بدهید.
 
Universe – Website Builder
این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید یک وب‌سایت برای خودتان بسازید و امکانات بسیار سریع و جذابی را در نسخه اولیه خود ارائه می‌کند. به این ترتیب چندان نیازی به دانش برنامه نویسی نخواهید داشت و به سادگی خواهید توانست تا این امکانات را تبدیل به یک وب‌سایت کنید. البته قابلیت‌های پیشرفته‌تر این برنامه به صورت پولی در دسترس خواهند بود ولی حتی نسخه رایگان نیز قابلیت‌های بسیار جذابی را در خود جای داده است.
 
Autodesk SketchBook
این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید نقاشی‌های اولیه و جذابی را بر روی آیفون خود بکشید. این قابلیت با کمک طراحی آزاد و اضافه کردن المان‌های از پیش موجود در نرم‌افزار برای شما ممکن خواهد بود. این برنامه زمانی با قیمت بسیار بالایی به فروش می‌رفت ولی اخیرا به صورت رایگان برای کاربران عرضه شده است.
 
Photoshop Camera
برای داشتن امکانات فتوشاپ نیازی نیست که این برنامه سنگین را داشته باشید بلکه Photoshop Camera به خوبی می‌تواند بسیاری از امکانات آن را برای شما مهیا سازد. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا در زمان برداشت عکس به سادگی آن را ویرایش کرده و تبدیل به یک اثر هنری بکنید. فیلترها، امکانات تغییر محتوا، رنگ‌بندی و غیره در این برنامه با چند کلیک در اختیار شما خواهند بود.
 
Moodflow: Year in Pixels
برنامه آخر این لیست به شما اجازه میدهد تا بتوانید احساسات خود را به خوبی ارزیابی کنید. این برنامه در طول روز سوال‌های بسیار ساده‌ای از شما خواهد پرسید تا بر اساس آن یک دفتر خاطرات احساسات را ایجاد کرده و به شما اجازه بدهد بدانید که چه چیزهایی روحیه شما را خراب کرده و چه مواردی در طول مدت استفاده از برنامه شما را به پیش رانده‌اند. لایه گرافیکی جذاب پیکسل آرت این محصول نیز در نوع خود بسیار جذاب و نوستالژیک است.

برای خواندن توضیحات روی گزینه تصاویر بزرگ کلیک کنید

گزارش تصویری‌های مشابه:
بهترین فناوری‌های آموزشی برای خردسالان
 بهترین نرم‌افزارهای اپل واچ
برترین نرم‌افزارهای بین‌المللی یادگیری زبان
بهترین نرم‌افزارهای تبدیل PDF به پاورپوینت
بهترین نرم‌افزارهای پسورد ساز در سال 2020

 


کد مطلب: 66164

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/gallery/66164/1/گزارش-تصویری-ایتنا-بهترین-نرم-افزارهای-رایگان-آیفون-سال-2021

ايتنا
  https://www.itna.ir