کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصویری ایتنا: برترین خودروهای الکتریکی جهان در سال 2021

سايت خبری ايتنا , 21 شهريور 1400 ساعت 23:41

ایتنا – خودروهای الکتریکی در حال پیشرفت کردن هستند و جهان به صورت کلی به این خودروها اقبال نشان دهده است و با توجه به پیشرفت این موارد تصمیم گرفتیم تا در این گزارش تصویری بهترین خودروهای الکتریکی جهان در سال 2021 را به شما معرفی کنیم.


خودروهای الکتریکی در حال پیشرفت کردن هستند و جهان به صورت کلی به این خودروها اقبال نشان دهده است و با توجه به پیشرفت این موارد تصمیم گرفتیم تا در این گزارش تصویری بهترین خودروهای الکتریکی جهان در سال 2021 را به شما معرفی کنیم.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، در این گزارش شاهد نام‌های غافلگیرکننده‌ای خواهید بود و نام‌های قابل پیش‌بینی مانند تسلا نیز برای شما در نظر گرفته شده است ولی مهم‌ترین نته این است که تمامی این خودروها در میان برترین‌های جهان جای دارند.
 
مینی کوپر SE مدل 2021
یکی از نکات جالب موجود درباره این ماشین 181 اسب بخاری این است که سیستم شارژ سریع آن می‌تواند در نیم ساعت، 80 درصد توان باتری را شارژ کند و این امر یک مزیت بسیار عالی برای یک وسیله نقلیه برقی محسوب می‌شود. این خودرو با قیمت 30 هزار دلار عرضه می‌شود ولی باتری کوچک آن موجب می‌شود تا بتوان تنها 176 کیلومتر را با یک بار شارژ سپری کرد.

شورلت بولت مدل 2021
200 اسب بخار برای یک ماشین کوچک و جذاب مانند شورلت بولت یک موتور بسیا نیرومند را فراهم کرده است که بر اساس گفته‌های شورلت، قرار است تا در مدل سال 2022 شاهد بهتر شدن این سری  نیز باشیم. اگر می‌خواهید این خودرو را در اختیار داشته باشید باید برای آن 36هزار و 500 دلار پرداخت کنید و با هر بار شارژ باتری این ماشین نیز 414 کیلومتر مسیر بین شما و شارژ بعدی قرار خواهد داشت.

فورد موستانگ ماک E مدل 2021
این خودروی شاسی بلند ویزه فورد در نوع خود یکی از زیباترین محصولات الکتریکی جهان محسوب می‌شود. فورد با عرضه این خودرو به معنای واقعی کلمه با قدرت وارد این بازار شده است. 337 کیلومتر حرکت با یک بار شارژ برای این خودروی 43 هزار دلاری رقم معقول و مناسبی محسوب می‌شود.

تسلا مدل 3 مدل 2021
یکی از بهترین و خوش قیمت‌ترین خودروهای الکتریکی جهان که شاید کمترین نیاز به معرفی را در این فهرست داشته باشد. این خودرو با قیمتی 38 هزار دلاری به مشتریان عرضه شده و می‌تواند با یک بار شارژ مسافت 420 کیلومتر را طی کند. البته اگر بخواهید تجربه رانندگی خودکار را در این خودرو داشته باشید باید 10 هزار دلار دیگر باری بسته خودران پرداخت کنید.

پورشه تایکان مدل 2021
یک ابرخودرو به معنای واقعی کلمه. با این ماشین 750 اسب بخاری می‌توانید در زمان باورنکردنی 2.6 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر در ساعت برسید. این خودروی 80 هزار دلاری بسیار نیرومند است ولی با یک بار شارژ آن تنها می‌توانید 307 کیلومتر حرکت کنید.

تسلا مدل اس مدل 2021
این خودرو هنوز به زیر پای هیچ راننده‌ای نرسیده است و به همین دلیل نیز تنها باید به وعده‌های ایلان ماسک درباره آن اعتماد کرد. با این حال اگر وعده‌هایی مانند قدرت موتور بالای 1000 اسب بخار عملی شوند، باید این ماشین را یک هیولای تمام عیار دانست.  قیمت هشتادهزار دلاری و نزدیک به 880 کیلومتر حرکت با یک بار شارژ از موارد قابل ذکر درباره این خودرو هستند.

هیوندای کنا الکتریکی مدل 2021
یک خودروی شاسی بلند جذاب از شرق آسیا در این فهرست بیشتر غربی. این ماشین با توان موتور 201 اسب بخاری خود یک گزینه جذاب برای خانواده‌ها، افراد دوستدار هیجان و تقریبا هر کسی که یک خودروی خوب و دوستدار محیط زیست را می‌خواهد محسوب می‌شود. این خودرو با قیمت 39 هزار و 400 دلار عرضه می‌شود و با هر بار شارژ می‌تواند 413 کیلومتر به حرکت ادامه بدهد.

آئودی E ترون مدل 2021
یک خودروی شاسی بلند لوکس الکتریکی از یک نام بزرگ در صنعت خودروسازی آلمان. این وسیله جذاب با قدرت 355 اسب بخار یک غول تمام عیار برقی است. این خودرو با قیمت 70 هزار دلار عرضه شده و بیش از 350 کیلومتر با هر بار شارژ حرکت می‌کند.
 


کد مطلب: 65989

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/gallery/65989/1/گزارش-تصویری-ایتنا-برترین-خودروهای-الکتریکی-جهان-سال-2021

ايتنا
  https://www.itna.ir