کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصویری ایتنا: لامبورگینی Countach LPI 800-4، هیولای هیبریدی 802 اسب بخاری

سايت خبری ايتنا , 11 شهريور 1400 ساعت 21:30

ایتنا – لامبورگینی یکی از بزرگ‌ترین نام‌های جهان در زمینه تولید خودرو در جهان محسوب می‌شود و به تازگی اعلام کرده است که قرار است تا یک ابرخودروی هیبریدی را تولید کند که شروع دوره‌ای جدید خواهد بود.


لامبورگینی یکی از بزرگ‌ترین نام‌های جهان در زمینه تولید خودرو در جهان محسوب می‌شود و به تازگی اعلام کرده است که قرار است تا یک ابرخودروی هیبریدی را تولید کند که شروع دوره‌ای جدید خواهد بود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Engadget، این خودروی ویژه که با نام لامبورگینی Countach LPI 800-4 عرضه می‌شود هیولای هیبریدی 802 اسب بخاری‌ای است که تنها به تعدادی محدود از آن تولید خواهد شد.
 
این خوردو با قدرت بسیار بالایی خروجی موتور را به سمت جاده انتقال می‌دهد و در جنبه موتور احتراق فسیلی یک موتور V12 در قلب این محصول قرار گرفته است که در نوع خود یکی از نیرومندترین مدل‌های هیبریدی جهان است.
 
در بعد دیگر ساختار هیبریدی این خودرو شاهد وجود یک موتور الکتریکی هستیم که 48 ولت توان دارد و می‌تواند یک گزینه بسیار نیرومند برای کارکرد خودرو باشد.
 
این خودرو می‌تواند از سرعت 0 در مدت زمان کمتر از 3 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت برسد. رسیدن به سرعت 200 کیلومتر در ساعت نیز تنها 9 ثانیه به طول خواهد انجامید.
 
حداکثر سرعت این محصول ّرابر با 221 مایل بر ساعت برابر با 353 کیلومتر بر ساعت خواهد بود که البته بعید است بتوان در هر جاده‌ای آن را امتحان کرد.
 
داخل این خودرو یک نمایشگر 8.4 اینچی برای ارائه اطلاعات قرار گرفته است که به سیستم هوشمند Carplay متصل شده است تا کیفیت خدمات را به شدت بالا ببرد.
 
از جمله موارد بسیار مهم و جذاب درباره این خودرو، طراحی ویژه آن است که یادآور لامبورگینی‌های طراحی شده در دهه 80 و 70 میلادی بوده و به نوعی یک خودروی مدرن کلاسیک محسوب می‌شود.
 
شایان ذکر است که تنها 112 نسخه از این خودرو در جهان تولید خواهد شد و همین امر موجب خواهد شد تا شاهد یکی از کمیاب‌ترین محصولات تاریخ این شرکت باشیم.

روی گزینه «تصاویر بزرگ» کلیک کنید
 


کد مطلب: 65903

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/gallery/65903/1/گزارش-تصویری-ایتنا-لامبورگینی-countach-lpi-800-4-هیولای-هیبریدی-802-اسب-بخاری

ايتنا
  https://www.itna.ir