۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۷

نیسان لیف اس: ارزان‌ترین خودروی برقی در ایالات متحده

ایتنا- نیسان با عرضه نسخه 2022 خودروی برقی لیف در بازار ایالات متحده توانست رکورد ارزان‌ترین خودروی برقی موجود در این بازار را از آن خود کند.
نیسان با عرضه نسخه 2022 خودروی برقی لیف در بازار ایالات متحده توانست رکورد ارزان‌ترین خودروی برقی موجود در این بازار را از آن خود کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کمپانی خودروسازی نیسان به تازگی از خودروی لیف 2022 با قابلیت‌های استاندارد و قیمت پایه ارزان‌تر از خودروهای فعلی موجود در بازار آمریکا رونمایی کرد. مدل پایه این خودرو که لیف اس نام دارد و از باتری 40 کیلووات ساعتی بهره مند شده است، به قیمت 27400 دلار به فروشنده ارائه می‌شود.
 
همچنین لیف اس وی که از باتری باتری 40 کیلووات ساعتی بهره مند شده است نیز هم اکنون به قیمت 28800 دلار و لیف اس وی پلاس که با باتری 62 کیلووات ساعتی ارائه شده است، به قیمت 38245 دلار به مصرف کننده می‌رسد. قدرت موتور نسخه‌های اس و اس وی 147 اسب بخار است و گشتاور آن‌ها نیز 236 پوند-فوت بوده و برد آن‌ها نیز 149 مایل است. البته نسخه اس پلاس از موتور 160 کیلوواتی با قدرت 214 اسب بخار، گشتاور 250 پوند-فوت و برد 226 مایلی به بازار عرضه شده است.
 
 
 
کاهش قیمت 4245 دلاری مدل پایه اس لیف در مقایسه با نسخه سال 2021 این خودرو و نیز کاهش قیمت 6135 دلاری مدل اس دی در برابر مدل جدیدتر این خودرو بسیار چشم گیر است. با این حال اگر عوامل مشوق خریداران را در نظر بگیریم متوجه می‌شویم که این قیمت‌های جدید با امکانات دریافتی هماهنگی بیشتری دارد.
 
با این حال قیمت‌های در نظر گرفته شده برای مدل‌های جدید و قدیم این خودرو موجب می‌شود که کاربران به راحتی و بدون تغییر کمپانی‌های محبوب خود به مقایسه قیمت بپردازند. همچنین مدل‌های جدید بهینه سازی‌های مفیدی نیز در خود جای داده اند که از میان مهم‌ترین آنها می‌توان به برخورداری تمامی مدل‌های سال جدید از درگاه شارژ سریع CHAdeMo یاد کرد.
 
به صورت کلی کارشناسان بر این باور هستند که نسخه‌های مختلف خودروهای نیسان لیف به اندازه سایر خودروهای برقی موجود در بازار ایالات متحده جذابیت ندارند و تنها نکته مثبتشان قیمتی است که نسبت به امکانات ارائه شده برای آنها تعریف شده است.
کد مطلب: 65708
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام