۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۰

گزارش تصویری ایتنا: فورد موستانگ الکتریکی، شاسی بلند متفاوت و نیرومند

ایتنا – فورد موستانگ نامی است که در میان دوست‌داران خودرو به عنوان نمادی از قدرت ماشینها عضلانی شناخته می‌شود ولی نسخه الکتریکی این خودرو و در حقیقت فورد موستانگ ماخ ای الکتریکی قرار است تا تعریفی جدید از این نام برای کاربران داشته باشد.
فورد موستانگ نامی است که در میان دوست‌داران خودرو به عنوان نمادی از قدرت ماشین‌ها عضلانی شناخته می‌شود ولی نسخه الکتریکی این خودرو و در حقیقت فورد موستانگ ماخ ای الکتریکی قرار است تا تعریفی جدید از این نام برای کاربران داشته باشد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Cnet، در این گزارش تصویری قرار است تا نگاهی خودروی شگفت آور فورد موستانگ ماخ ای الکتریکی (ford mustang mach e electric) و امکاناتی که قرار است به کاربران خود ارائه کند داشته باشیم.
 
این  خودرو بر خلاف نسخه‌های بنزینی این محصول دارای اسمی متفاوت است و نام ماخ ای به نام همیشگی موستانگ افزوده شده است که از همان ابتدای کار به الکتریکی بودن این محصول اشاره مستقیم شود.
 
بر اساس اطلاعات فروش منتشر شده در ماه ژوئن، فورد در این ماه توانسته است تا تعداد 2 هزار  645 عدد از خودروی فورد موستانگ ماخ ای را به فروش برساند. این آمار برای  نمونه سوخت فسیلی این محصول تنها توانسته بود تا 2240 عدد فروش داشته باشد که این امر به معنای این است که نسخه الکتریکی این محصول، فروش بیشتری داشته است.
 
نکته مهم این است که این آمار فروش نسخه ماخ E از تمام نسخه‌های سوخت فسیلی یعنی نمونه شلبی GT500، نسخه دارای سقف جمع شده و غیره بر روی هم بالاتر بوده است.
 
این خودرو یک محصول 5 دره در رده شاسی بلند کوپه است. باتری این محصول 68 تا 88 کیلووات ساعت توان دارند که مقدار مناسبی برای یک خودرو الکتریکی محسوب می‌شوند.
 
به این ترتیب میزان عملکرد این خودرو با یک بار شارژ کامل می‌تواند مسافتی بین 340 تا 483 کیلومتر را به طی مسافت بپردازد.  همچنین لازم به یادآوری است که وزن این محصول کمتر از دو تن است.


گزارش تصویری‌های مشابه:
فورد موستانگ ماک E به سیستم رانندگی بدون دست مجهز می‌شود
رونمایی از بی.ام.دبلیو M3 و M4 مدل 2021
آئودی A8 Spyder مدل 2020، سلطان جاده های اروپا
ثبت سرعت 320 کیلومتر در ساعت برای یک خودروی برقی


 
کد مطلب: 65487
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام