کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصویری ایتنا: ساعت هوشمند وان پلاس با قدرت شارژ خارق‌العاده

سايت خبری ايتنا , 10 فروردين 1400 ساعت 2:26

ایتنا- شرکت وان پلاس نزدیک به یک دهه قبل بازار تلفن‌های همراه هوشمند را کاملا متحول کرد و حال به نظر می‌رسد که با عرضه ساعت هوشمند خود قصد دارد تا این کار را در این بازار نیز تکرار کند.


شرکت وان پلاس نزدیک به یک دهه قبل بازار تلفن‌های همراه هوشمند را کاملا متحول کرد و حال به نظر می‌رسد که با عرضه ساعت هوشمند خود قصد دارد تا این کار را در این بازار نیز تکرار کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Engadget، شرکت وان پلاس به تازگی از ساعت هوشمندی با قیمت مناسب و امکاناتی باور نکردنی رونمایی کرده است که خبر از تحولی بزرگ در این بازار میدهد.
 
با توجه به شرایط موجود در بازار ساعت‌های هوشمند، این فناوری را نمی‌توان یک فناوری کاملا موفق دانست و شاید یکی از دلایل اصلی این موضوع، عدم تکامل و توازن قیمت و امکانات این ساعت‌ها دانست ولی ساعت وان پلاس در عمل می‌تواند تمامی این موارد را تغییر بدهد.
 
پس از ماه‌ها شایعه درباره قابلیت‌ها و قیمت این محصول، سرانجام مشخص شده است که این ساعت هوشمند ویژه قرار است تا با قیمت 159 دلار به بازار مصرف عرضه شود و این قیمت در صورت داشتن امکانات مناسب، یک مزیت رقابتی بسیار مهم محسوب خواهد شد.
 
از میان امکانات موجود در این ساعت هوشمند، شاید بتوان برجسته‌ترین مورد را به باتری شگفت‌آور آن مرتبط دانست. باتری این ساعت می‌تواند برای مدت زمانی  نزدیک به دو هفته با یک بار شارژ به کار خود ادامه بدهد.
 
سیستم شارژ باتری این ساعت به نحوی طراحی شده است که بتوان مقدار معادل یک روز عملکرد باتری را در کمتر از پنج دقیقه در ساعت ذخیره کرد.
 
البته مصرف این باتری در شرایط ایده‌آل بیش از دو هفته خواهد بود ولی در عمل شارژ کامل باتری این ساعت می‌تواند در زمانی نزدیک به 40 دقیقه به صورت کامل شارژ شود.
 
این ساعت با سیستم عامل اختصاصی شرکت وان پلاس عرضه خواهد شد و دارای 110 برنامه ویژه داخلی برای ورزش است که به کاربران اجازه می‌دهد بتوانند فعالیت‌های ورزشی خود را به کمک این ساعت ردیابی کرده و اطلاعات آن را به تلفن همراه خود ارسال کنند.
 
این سیستم عامل خانگی می‌تواند اندکی نگران کننده به نظر برسد ولی در عمل این شرکت قصد دارد تا مانند ساعت هوشمند اپل، از نظر نرم‌افزار بهترین خروجی را برای محصول خود ایجاد کند و به همین دلیل نیز علاوه بر برنامه‌های ورزشی یاد شده، 50 پوسته گرافیکی برای اجرا در اختیار کاربران قرار بدهد.
 
از قابلیت‌های این ساعت هوشمند می‌توان به دریافت اطلاعات آب و هوا، دریافت تماس‌ها و پیام‌های متنی، موقعیت یابی مکانی و موارد دیگری از این دست اشاره کرد که این امر موجب می‌شود تا بتوانید بدون داشتن تلفن‌ همراه نیز اقدام‌هایی مانند مسیریابی را انجام بدهید.
 
نمایشگر این ساعت هوشمند 1.39 اینچ اندازه دارد و از نوع AMOLED  است. همچنین یک قاب 46 میلی‌متری از جنس استیل در این تلفن به کار رفته است ولی خبری از اطلاعات بیشتر درباره ابعاد این تلفن همراه نیست.
 
از دیگر قابلیت‌های این ساعت هوشمند باید به استانداردهای مقاومتی بسیار ویژه آن اشاره کرد که شامل ضریب استاندارد 9 در رده Mohs، استداندارد مقاومت IP68 در برابر آب و گرد و غبار و استاندارد مقاومت در برابر آب 5ATM هستند.
 
با این تفاسیر باید گفت که امکانات و قیمت این محصول، یک مزیت بسیار بزرگ رقابتی را برای آن ایجاد کرده‌اند که موجب می‌شود تا بتوان انتظار استقبال مناسبی از این محصول را داشته باشیم.

برای خواندن توضیحات بیشتر روی گزینه تصاویر بزرگ کلیک کنید

گزارش‌های تصویری مشابه:
بهترین گوشی‌های هوشمند تجاری
بهترین مانیتورهای اولترا HD سال 2021 + مشخصات
برترین ساعت‌های هوشمند 2020
 افشای اطلاعات جدید درباره نسخه جدید ساعت‌های هوشمند اپل
بهترین مچ‌بندهای تناسب اندام

 


کد مطلب: 64533

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/gallery/64533/1/گزارش-تصویری-ایتنا-ساعت-هوشمند-وان-پلاس-قدرت-شارژ-خارق-العاده

ايتنا
  https://www.itna.ir