کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصویری ایتنا: بهترین پهپادها برای مبتدیان در سال 2020

سايت خبری ايتنا , 24 مهر 1399 ساعت 23:30

ایتنا- پهپادهای مقرون‌به‌صرفه امروزه بازار مناسبی را در بین افرادی که می‌خواهند اولین پهپاد خود را خریداری کنند به دست آورده‌اند و بر همین اساس در این بخش برترین دستگاه‌های این رده معرفی شده است.


پهپادهای مقرون‌به‌صرفه امروزه بازار مناسبی را در بین افرادی که می‌خواهند اولین پهپاد خود را خریداری کنند به دست آورده‌اند و بر همین اساس در این بخش برترین دستگاه‌های این رده معرفی شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، پهپادها فناوری رو به رشدی هستند که تاکنون کاربری‌های مختلف و متنوعی برای آن‌ها تعریف شده است. جذابیت‌های این دستگاه‌های جدید و موارد استفاده از آن‌ها موجب شده است که اغلب افراد به خرید یک پهپاد علاقه‌مند شوند. بااین‌حال قیمت‌های در نظر گرفته شده برای این سازه‌ها چندان ارزان نیست و همین امر موجب شده است که برخی از کاربران تصمیم بگیرند که قبل از خرید یک نمونه حرفه‌ای، تمام‌عیار و البته گران‌قیمت کار خود را با یک پهپاد ارزان‌قیمت و ابتدایی آغاز کنند. به همین منظور در این بخش به معرفی پهپادهایی می‌پردازیم که علاوه بر برخورداری از قابلیت‌های مناسب و برطرف‌کننده نیازهای اولیه قیمت مناسبی هم دارند.

برای خواندن توضیحات روی گزینه «تصاویر بزرگ» کلیک کنید


گزارش تصویری‌های مشابه:
تصاویر منتخب جوایز عکاسی آیفون 2020
عجیب‌ترین و جالب‌ترین روبات‌های ساخته شده توسط متخصصان بوستون داینامیکس
فناوری‌‌هایی که دنیا را تغییر دادند
رونمایی از ابر خودروی اسپرت مازراتی برای آغاز دوران پساکرونا
دانستنی‌هایی درباره ماه


 


کد مطلب: 62692

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/gallery/62692/1/گزارش-تصویری-ایتنا-بهترین-پهپادها-مبتدیان-سال-2020

ايتنا
  https://www.itna.ir