۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۹

گزارش تصویری ایتنا: آئودی A8 Spyder مدل 2020، سلطان جاده های اروپا

ایتنا – به نظر می‌رسد که بار دیگر صنایع خودروسازی اروپا باید سر تعظیم در مقابل یک غول آلمانی فرود بیاورند و این بار شرکت آئودی با عرضه محصولی ویژه به نام آئودی A8 Spyder مدل 2020، عملا یک خودروی خارق‌العاده را به بازار روانه کرده است.
به نظر می‌رسد که بار دیگر صنایع خودروسازی اروپا باید سر تعظیم در مقابل یک غول آلمانی فرود بیاورند و این بار شرکت آئودی با عرضه محصولی ویژه به نام آئودی A8 Spyder مدل 2020، عملا یک خودروی خارق‌العاده را به بازار روانه کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Cnet، تقریبا یک دهه پیش بود که سری A8 آئودی برای نخستین بار عرضه شدند و در طول این دهه، این نسل از خودروها نسخه به نسخه بهتر و توانمندتر شده‌اند.
 
آخرین نسخه از این خودرو که آئودی A8 Spyder مدل 2020 نام دارد، عملکرد خارق‌العاده فنی را در کنار ظرافت بی‌نظیر ظاهری برای کاربران خود به همراه آورده است.
 
بزرگ‌ترین تغییراتی که در مقایسه با نسخه‌های قبلی در آئودی A8 Spyder مدل 2020 مشاهده می‌شوند، تغییرات ظاهری این خودرو هستند و بدون شک این مدل زیباترین نمونه تولید شده در این سری محسوب می‌شود.
 
یکی از مزایای ویژه این خودرو، سیستم Virtual cockpit است که موجب می‌شود سیستم ناوبری دستگاه به خوبی از طریق یک پنل واحد و نیرومند برای کاربران قابل کنترل باشد.
 
از سوی دیگر موتور این هیولای جاده‌ای از نوع v10 است که با حجم 5.2 لیتر طراحی شده و خروجی 602 اسب بخار را زیر پای خریداران قرار خواهد داد.
 
شایان ذکر است که نسخه قبلی این خودرو دارای 565 اسب بخار توان خروجی بود و افزایش توان این خودروی 10 سیلندر، عملا آن را به نیرومندترین مصحول تاریخ سری v8 بدل کرده است.
 
آئودی A8 Spyder مدل 2020 می‌تواند به سرعتی فراتر از 320 کیلومتر در ساعت یا 200 مایل در ساعت برسد و شتاب 0 تا 100 کیلومتر آن به اندازه‌ای است که تنها 3.3 ثانیه از حالت توقف تا رسیدن به این سرعت طول خواهد کشید.
 
قیمت این مدل نیز نسبت به نسل قبلی با افزایش همراه بوده است و خریداران برای دریافت یک آئودی A8 Spyder مدل 2020 باید 208 هزار دلار پرداخت کنند.
 
کد مطلب: 62400
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام