کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصویری ایتنا: لوازم جانبی جذاب برای گیمرهای باذوق

سايت خبری ايتنا , 20 اسفند 1399 ساعت 6:00

ایتنا- دنیای بازی‌های کامپیوتری همیشه در تصور دیگران دنیایی خشن بوده است اما اگر می‌خواهید به عنوان یک گیمر تصویر دیگری از این دنیا به اطرافیان خود ارائه بدهید می‌توانید به خرید یکی از لوازم جانبی رنگارنگی که در ادامه معرفی شده است، فکر کنید.


دنیای بازی‌های کامپیوتری همیشه در تصور دیگران دنیایی خشن بوده است اما اگر می‌خواهید به عنوان یک گیمر تصویر دیگری از این دنیا به اطرافیان خود ارائه بدهید می‌توانید به خرید یکی از لوازم جانبی رنگارنگی که در ادامه معرفی شده است، فکر کنید.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، حتی با افزوده شدن گیمرهای معمولی بیشتر وعناوین مفیدتر به دنیای بازی‌های کامیپوتری این سرگرمی هنوز هاله‌ای از پرخاشگری در اطراف خود دارد که در بازی‌های مشهوری مانند Call of Duty و همچنین در لوازم جانبی که مردم برای انجام آن بازی‌ها می‌خرند، منعکس شده است.
 
همه چیز در این لوازم جانبی سیاه و قرمز، سیاه و سبز و حتی سیاه خالص است. این سازه‌ها اغلب بزرگ و زاویه دار هستند و طراحی آنها با مد روز پیش نمی رود. با این حال لوازم جانبی جذاب و رنگارنگی در بازار وجود دارند که برای آن دسته گیمرهای طراحی شده اند که می‌خواهند شخصیت لطیف خود را در ظاهر نیز منعکس کنند. در اینجا برخی از این لوزام جانبی که شما را از محیط خشن بازی‌های کامپیوتری دور می‌کنند معرفی شده است.

برای خواندن توضیحات روی گزینه «تصاویر بزرگ» کلیک کنید


گزارش تصویری‌های مشابه:
 5 بازی که حتما باید روی پلی‌استیشن 5 بازی کرد
بهترین بازی‌های 2020 اندروید
بهترین بازی‌های کامپیوتری برای کامپیوترهای خانگی
بهترین بازی‌های نینتندو سوئیچ
هفت بازی طولانی پلی‌استیشن برای دوران قرنطینه 


کد مطلب: 61592

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/gallery/61592/1/گزارش-تصویری-ایتنا-لوازم-جانبی-جذاب-گیمرهای-باذوق

ايتنا
  https://www.itna.ir