۰
plusresetminus
دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۰

گزارش تصویری ایتنا: بهترین دسته‌های نینتندو سوییچ

ایتنا – کنسول نینتندو سوییچ یکی از بهتر‌ین پیشرفت‌های کنسول‌های بازی بوده است و مسلما یک کنسول موفق، امکانات بسیار زیادی از شرکت‌های سوم شخص را در اختیار خواهد داشت که در این گزراش تصویری به بخشی از این تجهیزات خواهیم پرداخت.
کنسول نینتندو سوییچ یکی از بهتر‌ین پیشرفت‌های کنسول‌های بازی بوده است و مسلما یک کنسول موفق، امکانات بسیار زیادی از شرکت‌های سوم شخص را در اختیار خواهد داشت که در این گزراش تصویری به بخشی از این تجهیزات خواهیم پرداخت.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Engadget، در این گزارش تصویری قرار است تا اطلاعات بسیار جالبی درباره بهترین دسته‌هایی که برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شده است را در قالب یک گزارش تصویری به شما ارائه کنیم.
 
این گزارش تصویری به نحو متفاوتی آمادهش ده است و در حقیقت دسته‌های مخصوص این کنسول بازی را بر اساس نوع کاربری و بازی هدف طبقه بندی می‌کند و به همین دلیل نیز اگر قصد دارید تا با نینتندو سوییچ خود بازی‌های مختلفی را انجام بدهید،  ممکن است یکی از مدل‌های یاد شده برای همه نیازهای شما کافی نباشد.
 
بهترین دسته برای رده بازی‌های عمومی: جویکان استاندارد
این دسته‌ها گزینه‌های استانداردی هستند که برای کاربران در بسته خریدرای اولیه دستگاه قرار داده می‌شوند. قرار دادن این دسته‌ها در دو طرف بدنه اصلی دسته این بازی می‌توانید یک دسته استاندارد بزرگ را در اختیار داشته باشید. با این وجود اگر دو نفر هستید و می‌خواهید با نینتندو سوییچ بازی کنید، هر یک از این جویکان‌ها می‌توانند تبدیل به یک دسته مستقل شوند و بازی کردن با آن‌ها اندکی غیرعادی ولی لذت بخش خواهد بود.
 
بهترین دسته برای رده بازی‌های اکشن: دسته Pro-level
وقتی بازی‌های اکشن شروع می‌شوند، استفاده از جویکان اندکی دشوار خواهد بود و باید از یک دسته نیرومندتر استفاده کنید، بهترین راه برای انجام این کار استفاده از دسته Pro-level است. این دسته درست مانند دسته‌های اکس باکس یا پلی استیشن  است و نیرومند و سریع عمل می‌کند. این دسته با قیمت 70 دلار قابل دسترسی خواهد بود و رنگ‌بندی آن نیز تنوع نسبتا مناسبی را به ارمغان می‌آورد.
 
بهترین دسته برای رده بازی‌های کلاسیک سه بعدی: دسته‌های retro گیم کیوب
شاید بتوان کنسول گیم کیوب را بهترین دوران بازی‌های سه‌بعدی غیرامورزی برای نینتندو دانست. دوران آزمون و خطای نینتدو 64 تمام شده و دیگر خبری از دسته عجیب نبود و تجربه و پختگی بسیار مناسب این شرکت یک دسته بسیار خوب برای بازی‌های کلاسیک سه بعدی ایجاد کرده بود که اگر هنوز نسخه‌ای از آن را دارید می‌توانید با یک تبدیل 15 دلاری از ان برای نینتندو سوییچ نیز استفاده کنید.
 
بهترین دسته برای رده بازی‌های کلاسیک دو بعدی:  : دسته‌های retro NES
کنسول NES  که در ایران با نام میکرو شناخته می‌شود، شاید بهترین دسته ممکن برای بازی‌های کلاسیک دو بعدی را در تاریخ بازی‌های کامپیوتری عرضه کرده بود و این دسته‌ها همچنان قابل استفاده هستند و می‌توانید از آن‌ها برای نینتندو سوییچ خود نیز استفاده کنید. البته امکان استفاده از دسته‌های SNES  نیز به همین ترتیب وجود خواهد داشت ولی هزینه 30 یا 60 دلاری خرید این دسته‌ها برای سوییچ شاید برای هر کسی منطقی نباشد.


گزارش تصویری‌های مشابه:
بهترین بازی‌های موبایلی 2019
 گلچینی از بهترین بازی‌های Xbox One
 نگاهی به برخی از سخت‌افزارهای گیمینگ جدید
بهترین هدفون‌های مخصوص ورزش در سال 2019
بهترین ایربادهای 2020







 
کد مطلب: 61386
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام