۰
plusresetminus
جمعه ۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۴

گزارش تصویری ایتنا: فورد موستانگ ماک E به سیستم رانندگی بدون دست مجهز می‌شود

ایتنا- شرکت فورد قصد دارد تا یکی از خودروهای هیجان انگیز خود را به قابلیت رانندگی بدون نیاز به استفاده از دست مجهز کند و به زودی این قابلیت در یک بسته به روزرسانی نرم‌افزاری برای خودروی فورد موستانگ ماک E قابل دسترسی خواهد بود.
شرکت فورد قصد دارد تا یکی از خودروهای هیجان انگیز خود را به قابلیت رانندگی بدون نیاز به استفاده از دست مجهز کند و به زودی این قابلیت در یک بسته به روزرسانی نرم‌افزاری برای خودروی فورد موستانگ ماک E قابل دسترسی خواهد بود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Engadget،  این قابلیت ویژه با نام Active Drive Assist در اختیار دارندگان خودروی فورد موستانگ ماک E قرار خواهد گرفت تا این رانندگان بتواند راحتی بیشتری را با این فناوری تجربه کنند.
 
این قابلیت در حقیقت برای بزرگ‌راه‌هایی قابل استفاده است که مسیر تفکیک شده دارند و در آن‌ها می‌توان برای مسافتی طولانی بدون نیاز به حرکت به کناره‌ها به مسیر ادامه داد.
 
با این وجود این قابلیت به این نحو طراحی شده است که خطری برای راننده و سایر افراد حاضر در جاده نداشته باشد و یک دوربین امنیتی ویژه به صورت منظم وضعیت راننده را تحت نظر خواهد داشت.
 
این دوربین صورت راننده را مورد بررسی قرار داده و متوجه این می‌شود که آیا راننده حواس خود را به جاده پیش رو داده است یا خیر و در صورتی که این امر توسط دوربین تائید نشود، هشدار به راننده ارسال خواهد شد.
 
البته استفاده از این قابلیت در تمام کشورها ممکن نخواهد بود بلکه تنها جاده‌هایی منتخب در آمریکا امکان استفاده از آن را خواهند داشت.
 
این جاده‌ها مسافت 100 هزار مایل یا 160 هزار کیلومتر را پوشش می‌دهند و به همین دلیل نیز تجربه جالبی برای کاربران آمریکای رقم خواهند زد که مسلما در صورت موفقیت می‌توان انتظار بسط داده شدن آن به سایر کشورها را نیز داشت.
 
کد مطلب: 61301
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام