۰
plusresetminus
دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۲

گزارش تصویری ایتنا: رونمایی از ابر خودروی اسپرت مازراتی برای آغاز دوران پساکرونا

ایتنا-دوران کرونا نیز نتوانسته است دنیا را از فناوری دور کند و در این میان مازراتی تصاویر جدیدی را از خودروی مسابقه‌ای MC20 منتشر کرده و تاریخ رونمایی از آن را برای ماه سپتامبر تعیین کرده است.
دوران کرونا نیز نتوانسته است دنیا را از فناوری دور کند و در این میان مازراتی تصاویر جدیدی را از خودروی مسابقه‌ای MC20 منتشر کرده و تاریخ رونمایی از آن را برای ماه سپتامبر تعیین کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، قرار بود که این ماه نسل جدید اتومبیل‌های مسابقه‌ای مازراتی با نام مازراتی MC20 رونمایی شود. بااین‌حال برنامه‌های این شرکت به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییر کرد و هم‌اکنون تصمیم گرفته شده است که این خودرو در ماه سپتامبر رونمایی شد. بااین‌حال این کمپانی ایتالیایی تصاویر جدیدی را از این خودرو منتشر کرده است.
 
در این تصاویر نه‌تنها ظاهر این اتومبیل به‌خوبی مشخص ‌شده است بلکه به سر استیرلینگ کرافرد ماس به‌عنوان نابغه اتومبیل‌رانی بریتانیایی که در ماه گذشته فوت کرد نیز ادای احترام شده است. در این تصاویر نام ماس به رنگ قرمز به ‌افتخار او که در طول کار حرفه‌ای خود تعداد زیادی خودروی مازراتی را در مسابقات اتومبیل‌رانی رانده است نوشته شده است. ماس اغلب از مازراتی 250F به‌عنوان اتومبیل مرود علاقه خود در طی زمان فعالیتش در فرمول یک یاد می‌کرد.
 
 سایر تصاویر منتشرشده نیز بخش‌های مهم خودرو را پوشش داده‌اند اما به نظر می‌رسد که تصاویر یادشده درنهایت همان بدنه اصلی این خودرو باشند. عکس‌هایی که مازراتی پیش‌ازاین منتشر کرده بود درواقع قطعات بدنه کنده شده از آلفا رومئو 4C بود. بااین‌حال این تصاویر شکل منسجم‌تری از این خودرو را به نمایش درمی‌آورند.
 
این خودرو بار دیگر موجب درخشش مازراتی در مسابقات اتومبیل‌رانی خواهد شد اما هنوز مشخص نیست که این خودرو در کدام دسته مورداستفاده قرار بگیرد. بااین‌حال نام MC مخفف عبارت « Maserati Corse » با اتومبیل مسابقه‌ای مازراتی است. این اتومبیل همچنین نسل جدید MC12 خواهد بود.
 
علاوه بر این مازراتی نه‌تنها موتور جدیدی را در این خودرو تعبیه کرده است بلکه قصد دارد تا نسخه‌ای کاملا برقی از آن را نیز در آینده عرضه کند.
 
کد مطلب: 60940
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام