کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصویری ایتنا: برترین نرم‌‌‌افزارهای مدیریت مالی 2020

سايت خبری ايتنا , 26 ارديبهشت 1399 ساعت 3:00

ایتنا- مدیریت مالی یکی از دغدغه‌های اصلی هر فرد است و البته نرم‌افزارهای زیادی نیز به همین منظور عرضه‌شده‌اند که در اینجا به معرفی برترین‌های این دسته پرداخته شده است.


مدیریت مالی یکی از دغدغه‌های اصلی هر فرد است و البته نرم‌افزارهای زیادی نیز به همین منظور عرضه‌شده‌اند که در اینجا به معرفی برترین‌های این دسته پرداخته شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، نرم‌افزارهای بودجه‌بندی ردیابی درامدها و مخارج را بسیار آسان می‌کند. بیشتر کاربران با استفاده از این نرم‌افزارها می‌توانند مخارج روزانه خود را مشاهده کرده و خرج‌های اصلی خود را پیدا کنند و بر همین اساس مدیریت مالی داشته باشند. به دلیل سودمندی بسیار زیاد این نرم‌افزارها در شرایط اقتصادی فعلی، چند مورد از بهترین‌های آن‌ها در این بخش معرفی‌شده‌اند.

 CountAbout
این نرم‌افزار از تشخیص هویت چندعاملی پشتیبانی می‌کند و می‌توان داده‌های نرم‌افزارهای مدیریت مالی دیگر مثل Quicken و Mint را نیز به آن وارد کرد. بااین‌حال از نقاط ضعف این نرم‌افزار آن است که پشتیبانی اولیه آن تنها از طریق ایمیل ممکن است و برای خودکار سازی فرایند ورود داده‌ها از نرم‌افزارهای دیگر به خرید اشتراک نیاز دارید.
 
 Mint
رایگان بودن تمامی ویژگی‌ها، پررنگ کردن تلاش‌هایی که جهت پس‌انداز کرده‌اید و قابلیت‌های چندگانه امنیتی این نرم‌افزار از ویژگی‌های برجسته آن هستند.
 
 (You Need a Budget (YNAB
رابط کاربری این نرم‌افزار بسیار راحت و استفاده از آن آسان است و نیز افراد به پس‌انداز کردن در بخش‌های مختلف ترغیب می‌کند. بااین‌حال قیمت 6.99 دلاری در نظر گرفته شده برای این نرم‌افزار بیشتر از نمونه‌های مشابه است.
 
 Quicken
شما می‌توانید داده‌های این نرم‌افزار را به اکسل انتقال بدهید و نیز پشتیبانی ابری این نرم‌افزار را در اختیار داشته باشید اما قیمت در نظر گرفته شده برای خرید اشتراک این نرم‌افزار بسیار بالاست.
 
 BudgetPulse
رویکرد مدیریت مالی آنلاین این نرم‌افزار از ویژگی‌های متمایز آن است. این نرم‌افزار به اطلاعات مالی حساس شما دسترسی نخواهد داشت، رایگان است و می‌توانید با استفاده از آن گزارش‌های مالی خود را پرینت بگیرید. بااین‌حال ویژگی‌های این نرم‌افزار نسبت به سایرین کمتر است.
 
 Moneydance
استفاده از این نرم‌افزار بسیار سریع، آسان و مطمئن است. بااین‌حال هزینه اولیه و یک‌باره این نرم‌افزار بسیار بالا و در حدود 50 دلار است.
 
Pocketguard
اگر به دنبال یک راهنمای مرجع سریع مفید برای مدیریت مالی هستید می‌توانید از نسخه اندروید یا مک این نرم‌افزار استفاده کنید. بااین‌حال نباید انتظار قابلیت‌های بسیار پیشرفته مدیریت مالی را از این نرم‌افزار داشته باشید.
 


کد مطلب: 60892

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/gallery/60892/1/گزارش-تصویری-ایتنا-برترین-نرم-افزارهای-مدیریت-مالی-2020

ايتنا
  https://www.itna.ir