۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۲
تفریحی از جنس دوران قرنطینه

گزارش تصویری ایتنا: با واقعیت افزود گوگل حیوانات را به خانه خود بیاورید

ایتنا - شرکت گوگل با ارائه خدماتی جدید به سراغ امکانی رفته است که به کمک آن حیوانات با فناوری واقعیت افزوده به محیط خانه شما اضافه خواهند شد.
شرکت گوگل با ارائه خدماتی جدید به سراغ امکانی رفته است که به کمک آن حیوانات با فناوری واقعیت افزوده به محیط خانه شما اضافه خواهند شد.

به گزارش ایتنا و به نقل از Thestar، بر اساس این قابلیت جدید، افراد امکان این را خواهند داشت تا از طریق مرورگر خود با جستجو کردن هر حیوانی بتوانند یک نسخه واقعیت افزوده آن را به خانه خودشان بیفزایند.

برای دسترسی به این امکان باید ابتدا در تلفن همراه هوشمند خود نام یک حیوان خاص مانند ببر یا شیر را به زبان انگلیسی جستجو کند.

وقتی نتایج را جست‌وجو کنید، و اندکی در صفحه پایین بروید، یک بخش سفید رنگ مجزا با متنی به این شرح View in 3D مشاهده خواهید کرد.

با کلیک کردن روی این گزینه، تصویر سه بعدی از حیوان مد نظر برای شما نمایش داده خواهد شد که امکان چرخاندن آن و مشاهده حیوان در زوایای مختلف نیز به کمک آن وجود خواهد داشت.

گزینه دیگر در اختیار شما View in Your Space نام دارد که با کمک آن دوربین شما باز خواهد شد و با زاویه گرفتن یک قسمت دارای سطح صاف در خانه خود امکان آوردن نسخه سه بعدی این حیوان به خانه خود را خواهید داشت.

به این ترتیب انگار که واقعا حیوان در خانه شما حضور دارد و تصاویری جذاب برای شما شکل خواهد گرفت که یک سرگرمی جذاب در دنیای خانگی این روزها محسوب شده و یک قابلیت جالب دیگر از سوی گوگل است. 

البته باید به یاد داشته باشید که این امکان برای همه مدل دستگاهی قابل دسترسی نخواهد بود و کاربرانی که گوشی هوشمندشان قابلیت پشتیبانی از واقعیت افزوده را دارد امکان بهره بردن از آن را خواهند داشت.
کد مطلب: 60406
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام