۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۴

گزارش تصویری ایتنا: رونمایی از تسلا مدل Y

ایتنا- تسلا پس از مدت زمانی طولانی سرانجام مدل Y را نیز معرفی کرد تا انتظارات بالایی نسبت به این خودروی برقی شکل بگیرد و کاربران جهانی منتظر دریافت نسخه شخصی خود از این خودرو باشند.
تسلا پس از مدت زمانی طولانی سرانجام مدل Y را نیز معرفی کرد تا انتظارات بالایی نسبت به این خودروی برقی شکل بگیرد و کاربران جهانی منتظر دریافت نسخه شخصی خود از این خودرو باشند.

به گزارش ایتنا و به نقل از Engadget، با این تفاسیر چندان عجیب نبود که تصاویری از این مدل به دست اصحاب رسانه برسند که نشان دهنده این هستند که این خودور مرزی بین سایر محصولات تسلا خواهد بود.

به همین دلیل نیز تصمیم بر آن گرفتیم که یک گزارش تصویری از این محصول را برای شما مهیا کنیم تا شما نیز بتوانید با زیبایی این مدل آشنا شوید.

تصاویری که در این گزارش مشاهده خواهید کرد مربوط به نسخه تولید قطعی این مدل هستند و تغییری در این تصاویر نسبت به نسخه نهایی مشاهده نخواهید کرد.

مدل استاندارد اولیه معرفی شده از سری Y با چیزی که در تصاویر قابل مشاهده است تفاوت دارد و دلیل اصلی این تفاوت نیز حذف شدن عنصر کروم در طراحی خودرو بوده است که به درخواست کاربران صورت پذیرفته است.

محدوده عملکرد باتری این مدل نیز بین 280 تا 310 مایل است و این امر به این معنی است که این محصول بین 450 تا 500 کیلومتر با یک بار شارژ به حرکت خود ادامه خواهد داد.

این محصول نسبت به مدل X بسیار ساده طراحی شده است و دیگر خبری از در ویژه و پروانه مانند نخواهد بود و این سادگی در قیمت نهایی نیز تاثیرگذار خواهد بود.
 
کد مطلب: 59308
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام