۰
plusresetminus
جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۹

گزارش تصویری ایتنا فورد برانکو، هیولایی از جنس بیابان

ایتنا- شرکت فورد به‌تازگی برای عرضه رسمی وانت برانکو در سطح بین‌المللی، نسخه پروتوتایپی از این محصول را برای شرکت در مسابقات صحرایی باها 1000 معرفی کرده است.
شرکت فورد به‌تازگی برای عرضه رسمی وانت برانکو در سطح بین‌المللی، نسخه پروتوتایپی از این محصول را برای شرکت در مسابقات صحرایی باها 1000 معرفی کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، مسابقات باها 1000 یکی از معتبرترین مسابقات مسیرهای خاکی است که هر ساله در مکزیک برگزار می‌شود و در مسابقات امسال شاهد حضور یک مهمان ویژه هستیم و شرکت فورد، مدل جدید خود یعنی وانت برانکو را برای این مسابقات آماده کرده است.
 
بر اساس اطلاعات و تصاویر منتشر شده از این خودرو، این وانت نیرومند به‌صورت ویژه‌ای برای شرکت در این مسابقه نیرومندسازی شده است تا بتواند از پس رقابت در دل محیط کویری باها بربیاید.
 
 
هنوز اطلاعات چندانی درباره قدرت موتور این محصول در رسانه‌ها منتشر نشده است ولی حضور این ماشین در مسابقات باها به خوبی نشان دهنده قدرت بسیار بالای موتور این محصول است ولی بعید به‌نظر می‌رسد که همان نسخه حاضر در مسابقات در خیابان‌ها نیز حاضر باشد.
 
شایان ذکر است که این مسابقات در سال جاری در تاریخ 19 نوامبر تا 24 نوامبر انجام خواهد شد و در طول آن خودروها در رده‌های رقابتی متفاوتی به مسابقه مشغول خواهند بود که فورد برانکو در یکی از این رقابت‌ها خودنمایی خواهد کرد.
 
کد مطلب: 58783
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام