۰
plusresetminus
شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۰۰

گزارش تصویری ایتنا : بهترین کارت‌گرافیکی‌های جهان

ایتنا – کارت گرافیکی یکی از مهم‌ترین ارکان کامپیوترهای مدرن است و به همین دلیل نیز در این گزارش تصویری قصد داریم تا بهترین کارتهای گرافیکی سال 2019 میلادی را به شما معرفی کنیم.
کارت گرافیکی یکی از مهم‌ترین ارکان کامپیوترهای مدرن است و به همین دلیل نیز در این گزارش تصویری قصد داریم تا بهترین کارت‌های گرافیکی سال 2019 میلادی را به شما معرفی کنیم.
 
به گزارش ایتنا از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، کارت‌های گرافیکی برای پخش تصاویر با کیفیت بالا، بازی‌های کامپیوتری و حتی استخراج رمزارزها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین دلیل نیز دانستن این امر که کدام محصولات در بازار فعلی بهترین محصولات جهان هستند، امری مهم خواهد بود.
 
به همین دلیل نیز در ادامه کارت‌های گرافیکی هر محدوده قیمتی را برای شما معرفی خواهیم کرد تا بدانید که با هر بودجه‌ای چه کارت گرافیکی‌ای می‌تواند بهترین گزینه شما باشد.
 
رده قیمت زیر 100 دلار: Nvidia GeForce GT 1030
این کارت گرافیکی انویدیا در حقیقت یک گزینه کم هزینه برای تجربه یک جهش بزرگ از کارت‌ها گرافیکی داخلی پردازنده‌ها است و بدون شک با توجه به قیمت پرداختی، خروجی مطلوبی  را به همراه دارد.
 
رده قیمت 100 الی 250 دلار: Radeon RX 580
نخستین نماینده شرکت AMD در این لیست، محصولی است که شاید بتوان توان آن را فراتر از قیمت پرداختی برای این محصول دانست. این کارت گرافیکی درگاه اصلی ورود به دنیای فول اچ‌دی برای بازی‌های کامپیوتری است و خروجی عملکرد آن برای بسیاری از کارهای گرافیکی مناسب است.
 
رده قیمت 200 الی 350 دلار: GeForce GTX 1660 Ti
این محصول یک پردازنده گرافیکی نیرومند است که عملا در مرز میان محصولات خانگی ومحصولات نیرومند تخصصی قرار دارد و افرادی از هر دو گروه را به خود جذب می‌کند.
  
رده قیمت 350 الی 500 دلار: AMD Radeon RX 5700 XT
این کارت گرافیکی بر اساس قیمت و خروجی عملکرد خود یکی از برترین محصولات جهان محسوب می‌شود و به مراتب بالاتر از توان و قیمت محصولات همرده خود عمل می‌کند که این امر آن را به یک گزینه عالی تبدیل کرده است.
 
رده قیمت 500 الی 750 دلار: RTX 2080
این کارت گرافیکی نیرومند می‌تواند با 8 گیگابایت حافظه گرافیکی خود تقریبا تمامی نیازهای کاربران را تامین کند. البته با اختلافی اندک پس از این محصول شاهد حضور کارت گرافیکی RTX 2070 هستیم که هر دو محصول از محصولات شرکت انویدیا هستند.
 
رده قیمت بالای 1000 دلار:  Titan RTX
این پردازنده گرافیکی گران‌قیمت انویدیا، بدون شک نیرومندترین محصول در این لیست است که برای بازی‌های کامپیوتری با کیفیت 4k و استفاده از آخرین ابزارهای گرافیکی، یک محصول بسیار خوب به حساب می‌آید، البته اگر بتوانید بودجه خرید این کارت گرافیکی را تامین کنید.
 
کد مطلب: 58758
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام