کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصویری ایتنا : برترین طراحی‌های لپ‌تاپ‌ها، موبایل‌ها و تبلت‌ها

سايت خبری ايتنا , 17 آبان 1398 ساعت 8:30

ایتنا- طراحان با کمک کامپیوتر امکانات فراوانی را در اختیار خواهند داشت و به همین دلیل نیز چند دستگاه خاص به صورت ویژه برای این رده شغلی طراحی شده است.


ایتنا- طراحان با کمک کامپیوتر امکانات فراوانی را در اختیار خواهند داشت و به همین دلیل نیز چند دستگاه خاص به صورت ویژه برای این رده شغلی طراحی شده است.

به گزارش ایتنا و به نقل از Cnet، در این گزارش تصویری با چند مدل تبلت، لپ تاپ و سایر محصولاتی از این دست آشنا خواهید شد که به صورت ویژه برای  متخصصان طراحی ساخته شده است.

لپ تاپ Razer Blade 15 Advanced OLED
این لپ تاپ بدون شک بهترین محصول برای ویرایش فیلم و تصاویر SDR است و به کاربران اجازه داشتن کنترل بسیار ویژه بر روی محتوای دیجیتالی از این دست داده و کار آنها را راحت خواهد کرد.

اپل آیپد پرو 2018
این تبلت تقریبا به نیازی به معرفی ندارد و در حقیقت یکی از بهترین محصولات در رده تبلت در جهان است.  این دستگاه در حقیقت امکانات بسیار ویژه و سطح بالایی را به صورت قابل حمل برای کاربران مهیا ساخته است.

لپ‌تاپ ROG Zephyrus S GX701
این لپ تاپ یک محصول تخصصی و ویژه برای طراحی و کد نویسی برای ساختارهای سه بعدی است که بدون شک کار را برای متخصصان این رده آسان خواهد کرد.

مایکروسافت سرفیس پرو 6
اگر طراحی هستید که دوست دارید مانند آیپد محصولی در حال حمل را برای کارهای گرافیکی خود در اختیار داشته باشید ولی به سیستم عاملی ویندوز علاقه دارید، سرفیس پرو 6 بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

مایکروسافت  سرفیس استودیو 2
اگر طراحی پیشرفته هنری هدف شما است پس مایکروسافت سرفیس استودیو 2 بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

لپ تاپ دو در یک دل XPS 15/Precision 5530
این محصول یک ترکیب کامل از تمامی نیازهای اصلی یک طراح متخصص است و به همین دلیل نیز یکی از برترین محصولات ممکن برای این رده شغلی خواهد بود.

اچ‌پی ZBook x2
این محصول بهترین گزینه برای کسانی است که دوست دارند تا با قلم نوری کار کنند. قیمت نسبتا بالای این مدل با امکانات بسیار عالی آن سازگاری دارد و به همین دلیل نیز متخصصان طراحی بهتر است این محصول را به عنوان یک گزینه برای کارهای خود در نظر داشته باشند.


کد مطلب: 58675

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/gallery/58675/1/گزارش-تصویری-ایتنا-برترین-طراحی-های-لپ-تاپ-ها-موبایل-ها-تبلت-ها

ايتنا
  https://www.itna.ir