۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۳

گزارش تصویری ایتنا : هدفون ویژه مایکروسافت، رقیب جدید ایرباد اپل

ایتنا- ابتدای سال جاری شایعه شده بود که مایکروسافت روی ایرباد های هوشمند برند خود کار می‌کند و این کمپانی با رونمایی از این ایربادها در روز چهارشنبه به این شایعات صحه گذاشت.
ابتدای سال جاری شایعه شده بود که مایکروسافت روی ایرباد های هوشمند برند خود کار می‌کند و این کمپانی با رونمایی از این ایربادها در روز چهارشنبه به این شایعات صحه گذاشت.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، ایربادهای جدید مایکروسافت لمسی بوده و با پروفایل صوتی امنی‌سونیک (Omnisonic) عرضه می‌شوند و هر کدام از گوشی‌ها از یک میکروفون بهره‌مند شده‌اند. قاب شارژ ارائه شده به همراه این ایر باد ها عمر باتری را تا 24 ساعت افزایش می‌دهد. قیمت این ایربادها که Surface Earbuds نام دارند از 249 دلار شروع می‌شود و در فصل تعطیلات نیز راهی بازار خواهند شد.
 
ایربادهای سرفیس به‌صورت پیش‌فرض از اسپاتیفای روی اندروید پشتیبانی می‌کنند و با سه بار ضربه زدن می‌توانید موسیقی موردنظرتان را پخش کنید .علاوه بر این ایربادهای بی‌سیم به نحوی طراحی شده‌اند که با استفاده از دستور صوتی شما به تقویم Outlook و ایمیلتان وصل می‌شود. اگر در هنگام ارائه یک کنفرانس از این ایربادها استفاده کنید، مایکروسافت می‌تواند کپشن‌های مرتبط با سخنرانی شما را به‌صورت همزمان روی صفحه‌نمایش برای مخاطبان پخش کند و حتی سخنرانی شما را به بیش از 60 زبان ترجمه کند. شما همچنین می‌توانید برای تعویض اسلایدها به این ایربادها ضربه بزنید.
 
 
 
علاوه بر این شما می‌توانید سرفیس باد ها را تنها با یک کلیک به‌سرعت با دستگاهتان جفت کنید. در این میان، این ایربادها به نحوی طراحی شده‌اند که بتوانید تمام‌روز آن‌ها را بدون آسیب در گوشتان نگه‌دارید ولی باید از بزرگی و حجیم بودن آن‌ها در گوشتان چشم‌پوشی کنید.
 
این ایربادها دنباله‌رو هدفون‌های سرفیس هستند که مایکروسافت در سال گذشته ساخت آن‌ها را آغاز کرد. البته اپل نیز با ارائه ایرپاد و پوربیتز پرو رقیب اصلی این کمپانی در این صنعت تلقی می‌شوند. همچنین آمازون با تجهیز اکوباد به سیستم لغو نویز و دستیار هوشمند الکسا به این رقابت وارد شده است پس منطقی است که مایکروسافت بخواهد ایربادهای برند خود را به نحوی به‌روزرسانی کند که برنده این رقابت‌ها باشند.
 
کد مطلب: 58414
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام