۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۵

گزارش تصویری ایتنا : نسخه ویژه 10 سالگی پورشه پانامرا

ایتنا- پورشه پانامرا به 10 سالگی خود رسید و کمپانی پورشه برای گرامی داشت این تاریخ نسخه جدیدی از این اتومبیل محبوب را به نمایش گذاشته است.
پورشه پانامرا به 10 سالگی خود رسید و کمپانی پورشه برای گرامی داشت این تاریخ نسخه جدیدی از این اتومبیل محبوب را به نمایش گذاشته است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، هدف از ساخت این مدل که به Panamera 10 Year Anniversary edition مشهور است، ارائه قابلیت‌های استانداردتر برای این خودروی سدان و تأکید ماهرانه بر نقاط عطف آن است. بنابراین اجزای اصلی این خودرو مانند نمونه قبلی است اما قابلیت‌هایی نظیر دوربین دید همه‌جانبه با دستیار پارکینگ، ویژگی‌های امنیتی فعال اضافی، چراغ‌های جلوی LED و صندلی‌های برقی گرم شونده از 14 جهت نیز به همراه آن عرضه می‌شود.
 
تاج نماد پورشه با دوخت متضاد سفید و طلایی زیبایی خاصی به درون این نسخه از پورشه پانامرا داده‌اند. همچنین آرام بست استاندارد به‌کاررفته در درهای این خودرو طوری وانمود می‌کنند که انگار همه‌چیز تحت کنترل است. در آخر سیستم صوتی Bose به‌کاررفته در این نسخه رضایت خاطر مشتریان را دوچندان می‌کند.
 
 
 
البته Panamera 10 Year Anniversary edition در طراحی هم پیشرفت داشته است و بزرگ‌ترین تغییر مربوط به به‌کارگیری چرخ‌های 21 اینچی اسپرتی است که رینگ آن‌ها به رنگ طلایی بسیار زیبایی جلوه می‌کند. همچنین لوگوهای « Panamera 10» به‌کاررفته روی درها با رنگ طلایی رینگ چرخ‌ها هماهنگ شده است. علاوه بر این همین لوگو در به صفحه‌های حاشیه در و داشبورد نیز به‌کاررفته است.
 
کسانی که به خرید این نسخه از سدان لوکس و 10 ساله پورشه علاقه‌مند هستند می‌توانند انتخاب خود را از میان مدل‌های پانامرا، پانامرا 4 و پانامرا 4 ای-هیبرید داشته باشند. این نسخه هیبریدی علاوه بر شارژر استاندارد 3.6 کیلوواتی خود از یک شارژر 7.2 کیلوواتی برای شارژ سریع هم بهره می‌برد و موتور در نظر گرفته شده برای آن از نوع V6 2.9 لیتری با توربو دوگانه است. البته نسخه‌های پانامرا و پانامرا 4 هنوز از موتور توربو V6 3.0 لیتری استفاده می‌کنند.
 
قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه استاندارد Panamera 10 Year Anniversary edition در حدود 1.4650 دلار است. قیمت پانامرا 4 هم از 108850 شروع می‌شود. البته نسخه هیبریدی این خودرو نسبت به نسخه استاندارد پانامرا ای- هیبرید 13100 دلار گران‌تر بوده و با برچسب قیمتی 118250 دلار به بازار عرضه می‌شود.
کد مطلب: 58385
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام