۰
plusresetminus
جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۱

گزارش تصویری : مک‌لارن BC-03، خودرویی که آینده ابر خودروها را شکل می‌دهد

ایتنا- به‌تازگی تصاویری از ابر خودروی جدید مک لارن به نام مک لارن BC-03 در اینستاگرام منتشر شده است که نشان از طراحی ویژه و زیبای این خودرو دارد.
به‌تازگی تصاویری از ابر خودروی جدید مک لارن به نام مک لارن BC-03 در اینستاگرام منتشر شده است که نشان از طراحی ویژه و زیبای این خودرو دارد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، این تصویر افشا شده در صفحه اینستاگرام « Car Design World » به نمایش در آمده است و اطلاعات مرتبط با این عکس حاکی از آن است که تنها 5 نسخه از این خودرو ساخته می‌شود و قدرت آن‌ها 1150 اسب بخار است.
 
گلگیرهای زاویه‌دار این خودرو شباهت زیادی به طرح مفهومی مک لارم ویژن گرن توریسمو دارند. باله‌های موجود در بخش عقبی این خودرو با چراغ‌های ال ای دی نازکی که به سمت بالا کشیده شده‌اند نیز طرح گرن توریسمو را به خاطر می‌آورد. نمای جلوی خودرو به‌هیچ‌وجه به‌اندازه یک خودروی مفهومی دیجیتال چشمگیر نیست و به نظر می‌رسد که در طراحی آن به‌طور مستقیم از مک لارن سنا الهام گیری شده است.
 
 
 
البته مک لارن هنوز در رابطه با این عکس‌ها اظهارنظر نکرده و حتی حقیقی بودنشان را نیز تائید یا رد نکرده است. یکی از نمایندگان مک لارن در Roadshow در این رابطه اعلام کرد که:« عملیات ویژه مک لارن (MSO) در هر زمان معین روی انواع منحصربه‌فردی از پروژه‌های مشتری کار می‌کند و ما درباره این پروژه‌ها یا گمانه‌زنی‌های مرتبط با آن‌ها اظهارنظر نمی‌کنیم.»
 
ازآنجایی‌که طراحی ظاهری این ابر خودرو به سنا شباهت زیادی دارد پس می‌توان انتظار داشت که مشخصات درونی آن هم مشابه این خودرو باشد. همچنین به‌کارگیری موتور دو توربو 4.0 لیتری V8 در این خودرو دور از ذهن به نظر نمی‌رسد زیرا موتور این محصول نیز باید با طراحی زیبای آن سازگاری داشته باشد.
 
نکته جالب دیگر این است که طرح مفهومی ویژن گرن تورسیمو خبر از هیبریدی بودن این خودرو می‌داد و احتمال هیبریدی بودن BC-03 نیز بسیار زیاد است. همچنین ازآنجایی‌که تعداد خودروی‌های BC-03 بسیار محدود است می‌توان آن را به‌عنوان بستری برای آزمایش‌های مک لارن در رابطه با خودروی هیبریدی بعدی دانست. این کمپانی قرار است تا سال 2025 به‌صورت 100 در صد به سمت فناوری هیبریدی حرکت کند.
 
کد مطلب: 58369
برچسب ها: مکلارن
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام