۰
plusresetminus
جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۹

گزارش تصویری ایتنا: رمس موبیل RM x2، ماهیتی فراتر از یک خودرو

ایتنا- نمایشگاه خودروی فرانکفورت همیشه سرشار از غافلگیری بوده است و در آخرین دوره این نمایشگاه شاهد رونمایی از یک خودروی عجیب و بسیار جذاب به نام رمس موبیل RM x2 یا Ramsmobile RM x2 هستیم که تفاسیر عمومی از خودرو را تغییر داده است.
نمایشگاه خودروی فرانکفورت همیشه سرشار از غافلگیری بوده است و در آخرین دوره این نمایشگاه شاهد رونمایی از یک خودروی عجیب و بسیار جذاب به نام رمس موبیل RM x2 هستیم که تفاسیر عمومی از خودرو را تغییر داده است.

به گزارش ایتنا از وب سایت خبری تحلیلی Cnet، این خودرو در نوع خود از نظر ظاهری هیچ شباهتی به سایر خودروها ندارد و به همین دلیل نیز شاهد استقبالی عجیب از آن هستیم و چه چیزی بهتر از یک گزارش تصویری تا خود شما نیز ابهت این هیولا را تا حدی درک کنید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده قرار است تا رمس موبیل RM x2 تعریفی جدید از قدرت و امکانات را برای خودروهای اس یو وی به همراه بیاورد و اطلاعات منتشر شده و تصاویر مربوط به معرفی این خودرو خبر از تحقق این ادعا دارند.

این خودروی اس یو وی دارای قدرت موتور 999 اسب بخار است که آن را به یک هیولا بدل کرده است و به همین دلیل نیز باید انتظار قیمت بسیار بالای برای آن داشت.

هنوز قیمت این محصول مشخص نشده است ولی باید در نظر داشت که با توجه به وزن بسیار پایین بدنه (به نسبت قدرت و حجم موتور) یعنی 1.5 تن، جنس قطعات رمس موبیل RM x2 باید از آلیاژهای مرغوب و گران قیمتی باشد که مسلما آن را در زمان عرضه رسمی یعنی سال 2020 میلادی به یکی از محصولات گران بازار بدل خواهد کرد.
کد مطلب: 58192
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام