کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصویری ایتنا : برترین جاروبرقی‌های هوشمند 2019

سايت خبری ايتنا , 16 شهريور 1398 ساعت 6:00

ایتنا - این روزها که مشغولیت بسیاری از انسآن‌ها زیاد شده و انجام کارهای منزل از قبیل جارو کشیدن و پخت‌وپز و... برای افراد بسیار سخت شده است، داشتن روبات‌هایی که بتوانند به‌خوبی از عهده انجام این کارها برآیند به یک نیاز تبدیل شده است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا این‌بار به معرفی برترین جاروبرقی‌های هوشمند جهان بپردازیم.


جاروبرقی‌های هوشمند این روزها توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده‌اند و در همین راستا به معرفی برترین‌های این فهرست پرداختیم.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  digitaltrends، این روزها که مشغولیت بسیاری از انسآن‌ها زیاد شده و انجام کارهای منزل از قبیل جارو کشیدن و پخت‌وپز و... برای افراد بسیار سخت شده است، داشتن روبات‌هایی که بتوانند به‌خوبی از عهده انجام این کارها برآیند به یک نیاز تبدیل شده است. به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا در اینجا به معرفی برترین جاروبرقی‌های هوشمند جهان بپردازیم.
 
iRobot Roomba i7+
این روبات جاروبرقی وظیفه خود را به‌خوبی انجام می‌دهد و خانه شما را بدون نیاز به انجام کوچک‌ترین اقدامی از سوی شما تمیز می‌کند. بااین‌حال با اتمام هر دوره کار این جاروبرقی باید مخزن آن را خالی کنید. اتصال به دستیارهای هوشمندی مثل دستیار گوگل و الکسا از دیگر ویژگی‌های آن است و تنها با ارائه دستور به الکسا یا گوگل می‌توانید از این جاروبرقی بخواهید که منزلتان را تمیز کند.
 
Eufy RoboVac 15c Max
طراحی، عمر باتری و سرعت این جاروبرقی هوشمند حیرت‌انگیز است. علاوه بر این قدرت مکش و تمیزی این دستگاه به همراه سه برس مخصوص برای تمیز کردن نقاط مختلف خانه نیز از دیگر قابلیت‌های آن است. علاوه بر این فناوری Boost IQ به کار رفته در Eufy RoboVac موجب می‌شود تا بتواند فرش‌های ضخیم را هم به‌راحتی جارو کند. همچنین سطل آشغال بزرگ این محصول نیاز به خالی شدن پس از هر بار استفاده را از بین می‌برد.
 
Neato Botvac D6
با استفاده از نرم‌افزار Neato روی دستگاه هوشمندتان می‌توانید زمان و مکان تمیز کردن این جاروبرقی را برایش برنامه‌ریزی کنید و رأس ساعت مقرر اعلانی مبنی بر تمیزی آن مکان را دریافت کنید. همچنین می‌توانید تا سه برنامه مختلف را برای تمیزی طبقات خانه برای این جاروبرقی تنظیم کنید.
 
iRobot Roomba 980
بسیاری از جاروبرقی‌های هوشمند دارای درجات مختلفی برای تمیزی سطوح متفاوت هستند که به‌صورت دستی فعال می‌شوند و همین نیاز به مراقبت دائمی از ابتدا فلسفه به‌کارگیری جاروبرقی روباتیک برای تمیزی خانه را زیر سوال می‌برد. بااین‌حال روبات iRobot Roomba 980 می‌تواند بدون نیاز به انسان و به‌صورت خودکار میزان مکش خود را با توجه به محیطی که روی آن قرار دارد تنظیم کند. همچنین این دستگاه برای خانه‌هایی که در دکور آن‌ها از فرش‌های زیاد و ضخیم استفاده شده است مناسب است.
 

 
Shark ION S87
کمپانی شارک به ساخت روبات‌های هوشمند معروف است و این جاروبرقی روباتیک هم یکی از شاهکارهای این کمپانی به‌حساب می‌آید. برنامه‌ریزی تمیزی خانه برای این روبات بسیار ساده است و همچنین می‌توان آن را با کمک فرمآن‌های دستوری ارسال‌شده به الکسا و دستیار گوگل فعال کرد. علاوه بر این سطل آشغال در نظر گرفته شده برای آن بزرگ است و حالتی برای تمیز کردن خانه از کثیفی‌های حیوانات خانگی دارد.
 
Ecovacs Deebot 901
این روبات برای علاقه‌مندان به فناوری بسیار جالب است و می‌تواند بااتصال به آمازون الکسا یا گوگل هوم خانه شما را هوشمندتر از پیش بکند. این دستگاه با هر بار شارژ به مدت 100 دقیقه روشن می‌ماند و قدرت مکش بالایی هم دارد. همچنین این روبات در مسیریابی و اجتناب از برخورد با اشیای خانه بسیار دقیق عمل می‌کند.
 
Ecovacs Deebot 711
این روبات در حین مقرون‌به‌صرفه بودن قابلیت جاروبرقی‌های هوشمند گران‌قیمت از قبیل اتصال به نرم‌افزار یا دستیارهای هوشمند را نیز دارد. با کمک نرم‌افزار این دستگاه می‌توانید آن را به‌موقعیت‌های مختلف خانه هدایت کنید و به‌این‌ترتیب از تمیزی همه بخش‌های خانه خود مطمئن شوید.
 
iLife A7
جاروبرقی‌های کمپانی iLife به عمر باتری طولانی و قدرت مکش بسیار بالا معروف هستند و iLife A7 هم از این قاعده مستثنا نیست. عمر باتری این جاروبرقی با هر بار شارژ 150 دقیقه است و می‌تواند با هر بار شارژ یک‌خانه 5 خوابه را به‌راحتی تمیز کند. این جاروبرقی به یک نرم‌افزار نیز متصل می‌شود که عملکرد چندان مناسبی ندارد اما فواید یاد شده در کنار قیمت مناسب تمامی ضعف‌های آن را پوشش می‌دهد.
 


کد مطلب: 57973

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/gallery/57973/1/گزارش-تصویری-ایتنا-برترین-جاروبرقی-های-هوشمند-2019

ايتنا
  https://www.itna.ir