۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۰۰

گزارش تصویری ایتنا : بهترین هدفون‌های مخصوص ورزش در سال 2019

ایتنا - اولین ویژگی یک هدفون مناسب برای ورزشکاران بی‌سیم بودن آنها است و مهم‌تر این‌که استفاده از آنها در گوش باید راحت باشد. کیفیت صدای قابل‌قبول در کنار عمر باتری، دوام، لغو سروصدا، عملکرد قابل‌اطمینان و مقاومت در برابر رطوبت ناشی از تعریق بدن از ویژگی‌های دیگر یک هدفون خوب هستند.
هدفون‌ها یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌هایی است که امروزه بسیاری از افراد از آن‌ها استفاده می‌کنند و خرید یک هدفون باکیفیت و بادوام همیشه دغدغه بسیاری از ورزشکاران بوده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، اولین ویژگی یک هدفون مناسب برای ورزشکاران بی‌سیم بودن آن‌ها است و مهم‌تر این‌که استفاده از آن‌ها در گوش باید راحت باشد. کیفیت صدای قابل‌قبول در کنار عمر باتری، دوام، لغو سروصدا، عملکرد قابل‌اطمینان و مقاومت در برابر رطوبت ناشی از تعریق بدن از ویژگی‌های دیگر یک هدفون خوب هستند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که در اینجا به معرفی چند هدفون برتر سال 2019 بپردازیم.

جیبرد ویستا (Jaybird Vista)
در نگاه اول قیمت 180 دلاری این هدفون ممکن شما را از خرید آن پشیمان کند اما قابلیت‌هایی مانند طراحی، عمر باتری و عملکرد این هدفون موجب شده است که به یکی از برترین‌های سال 2019 تبدیل شود. این هدفون جزو معدود دستگاه‌هایی است که کاملاً ضدآب است.

افترشاکز ایروپکس (AfterShokz Aeropex)
هدفون هدایت استخوان افترشاکز صدا را از طریق استخوان چانه به گوش شما می‌رساند. اصلی‌ترین فایده این فناوری آن است که به دلیل طراحی بازش می‌توانید صداهای اطراف را نیز بشنوید. این طراحی به ورزشکاران اجازه می‌دهد که در حین دویدن در خیابان سروصدای اطراف را بشنوند و به‌این‌ترتیب امنیت بیشتری داشته باشند. قیمت در نظر گرفته‌شده برای این هدفون 160 دلار است.

بیتس پاوربیتس پرو (Beats Powerbeats Pro)
این هدفون توانسته است با ارائه تمامی قابلیت‌های ایرپادهای اپل به همراه کیفیت صدای بهتر و عمر باتری بیشتر در فهرست برترین‌های سال 2019 قرار بگیرد. بااین‌حال قیمت 250 دلاری آن یکی از نقاط ضعف اساسی این هدفون است.

جبرا الیت اکتیو 65t )Jabra Elite Active 65t)
از اصلی‌ترین قابلیت‌های این هدفون بی‌سیم مقاومت در برابر عرق بدن است و تنظیمات HearThru موجود در نرم‌افزار آن اندکی از صدای اطراف را برای کاربر قابل‌شنیدن می‌کند اما بااین‌وجود اگر قصد دارید که صدای اطراف را به‌صورت کامل بشنوید شاید مجبور باشید اندکی از صدای هدفون 190 دلاری را کم کنید.

 ساوندکور لیبرتی ایر (Soundcore Liberty Air)
این هدفون 80 دلاری یکی از بهترین جایگزین‌های اپل ایرپاد است که البته قیمت آن تقریباً نصف ایرپادهاست. این هدفون درزمینهٔ عملکرد هم اندکی بهتر از ایرپاد عمل می‌کند و قابلیت‌هایی از قبیل امکان برقراری تماس را به مخاطب ارائه می‌کند.

افترشاکز ترکز ایر (AfterShokz Trekz Air)
این هدفون 120 دلاری به نسبت افترشاکز ایروپکس طراحی و عملکرد بهتری دارد و شاید بهتر باشد قبل از خرید افترشاکز ایروپکس به خرید این هدفون که 40 دلار ارزان‌تر است فکر کنید.
 
 

اپل ایرپادز (Apple AirPods)
ایرپاد اپل 145 دلاری برای دونده‌ها بسیار مناسب است زیرا وزن آن بسیار کم بوده و طراحی بازی دارد که موجب شنیدن صدای اطراف می‌شود. تنها مشکل این هدفون آن است که برای عملکرد کامل باید به‌خوبی در گوش شما جا بگیرند. البته این مشکل با خرید سری‌های مختلف شرکت‌های سوم شخص قابل‌حل است.

باس ساوند اسپرت فری (bose soundsport free)
قرارگیری این هدفون 199 دلاری در گوش بسیار راحت است و کیفیت صدای بالایی هم دارد. این هدفون بی‌سیم در برابر آب مقاوم است و بدون هیچ‌گونه قطعی کار می‌کند.

باس فریمز (Bose Frames)
عینک آفتابی‌های صوتی 199 دلاری باس فریمز هدفون بی‌سیم بسیار خوبی است که کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای دارد. ازآنجایی‌که هیچ‌چیز در این هدفون‌ها به داخل گوش نمی‌رود شما می‌توانید به‌راحتی به صدای اطراف گوش بدهید. استفاده این عینک آفتابی صوتی بسیار راحت است و احساس سنگینی نخواهید کرد.

انکر لیبرتی نئو (Anker Liberty Neo)
این هدفون 50 دلاری ضد تعریق است و تا 3.5 ساعت کار می‌کند. همچنین قاب شارژ آن زمان یاد شده را تا 8 ساعت افزایش می‌دهد. علاوه بر این کیفیت صدای این هدفون بستگی به انتخاب سری مناسب با گوش شما دارد.

جی‌بی‌ال آندر آرمر ترو وایرلس فلش (JBL Under Armour True Wireless Flash)
کیفیت صدای بالای این هدفون 170 دلاری موجب شده است تا هم‌ردیف برترین هدفون‌های سال 2019 قرار بگیرد و تنها ایراد قاب شارژ بسیار بزرگی است که اندازه‌اش سه برابر قاب شارژ ایرپادها است.
 
کد مطلب: 57894
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام