۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۸

گزارش تصویری ایتنا : بزرگ‌ترین رقیب ایرپاد اپل؛ هدفون‌های بی‌سیم جی‌برد

ایتنا - ایربادهای ویستا از طراحی ویژه‌ای برای استفاده در باشگاه‌های ورزشی بهره می‌برند. این هدفون‌ها دارای تأییدیه IPX7 ضد گردوغبار و ضد آب هستند و با وزن بسیار سبک و 6 گرمی خود با سری‌های مختلف برای انطباق بیشتر با گوش شما در هنگام ورزش ارائه می‌شوند.
جی برد به‌تازگی از ایربادهای بی‌سیم جدید خود به نام ویستا رونمایی کرده است و علاقه‌مندان به ورزش را هدف قرار داده ست.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  trustedreviews،  ایربادهای ویستا از طراحی ویژه‌ای برای استفاده در باشگاه‌های ورزشی بهره می‌برند. این هدفون‌ها دارای تأییدیه IPX7 ضد گردوغبار و ضد آب هستند و با وزن بسیار سبک و 6 گرمی خود با سری‌های مختلف برای انطباق بیشتر با گوش شما در هنگام ورزش ارائه می‌شوند.
 
عمر باتری این ایربادها شش ساعت است و قاب ویژه آن‌ها موجب شده است تا عمر این باتری‌ها 10 ساعت افزایش یابد. علاوه بر این قاب شارژ ویژه یادشده از استاندارد یواس‌بی نوع C استفاده می‌کند.
 
 
 
یکی از قابلیت‌های جالب این ایربادها مونوتک سفارشی ویستا است که به‌صورت هوشمندانه‌ای در زمان استفاده از یکی از گوشی‌ها، صدای پخش‌شده را تنها به همان گوشی منتقل می‌کند. اظهارات جیمی پارکر به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی جی‌برد حاکی از این آن است که این قابلیت به دونده‌ها اجازه می‌دهد تا در حین ورزش کردن یکی از گوشی‌های این ایرباد را با گوشی دیگر تعویض کنند.
 
او در این رابطه اظهار داشت که:« امروزه ورزشکاران به حواس‌پرتی صفر نیازمند هستند. به همین دلیل قدرتمندترین هدفون بی‌سیم را در کوچک‌ترین و سبک‌ترین شکل ممکن طراحی کردیم. نتیجه این علاقه‌مندی جی برد ویستا یعنی سبک‌ترین، کوچک‌ترین و بادوام‌ترین ایرباد حال حاضر است.»
 
این هدفون از حالت صدای محیط استفاده نمی‌کند و دوندگان بهتر است در زمان ورزش در مکان‌های با رفت‌وآمد بالا بدون نگرانی از بابت اتمام باتری از یکی از گوشی‌های آن استفاده کنند. این هدفون از بلوتوث 5 و فناوری وایرلس JBS1 بهره‌مند‌است و بر اساس ادعاهای کمپانی سازنده استفاده از این فناوری موجب شده است تا ویستا به پایدارترین هدفون بی‌سیم جهان تبدیل شود و بتواند در مکان‌هایی که سیگنال‌های مختلف  در آن زیاد است به‌راحتی کار کند.
 
جی برد ویستا از ماه اوت برای فروش عرضه خواهد شد و قیمت در نظر گرفته‌شده برای آن نیز 159 پوند خواهد بود.
 
کد مطلب: 57569
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام