۱
۰
plusresetminus
جمعه ۲۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۷

گزارش تصویری ایتنا : برترین آنتی‌ویروس‌های جهان از دید متخصصان

ایتنا - باید به یاد داشت که بهتر است بار حفظ امنیت سیستم خود را بر روی یک کمپانی نگذارید. در این صورت می‌توانید بسیاری از نرم‌افزارهای سوم شخص محافظت در برابر بدافزارها را دریافت کنید که به‌صورت رایگان از کامپیوتر شخصی شما حفاظت می‌کنند. به همین دلیل فهرستی از بهترین آنتی‌ویروس‌های ویندوز برای شما فراهم شده است که برخی از آن‌ها نسخه‌های رایگان نیز دارند.
وب‌سایت Cnet به تازگی اعلام کرده است که بهترین نرم‌‌افزارهای ضدویرس جهان در سال جاری از دید متخصصان این مرکز، کدام موارد هستند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Cnet، یکی از اصول اولیه امنیت سیستم، اجرای بهترین آنتی‌ویروسی است که بتواند بر دانلودهای نرم‌افزارها نظارت کند، بدافزارها را تشخیص دهد و رفتار نرم‌افزارهای مشکوک را بررسی کند. در این راه اولین قدم استفاده از Microsoft Defender است. این نرم‌افزار امنیتی و آنتی‌ویروس رایگان که به همراه ویندوز 10 عرضه شده است می‌تواند برای شروع کافی باشد و بسیاری از کاربران به نرم‌افزارهای دیگر نیاز نخواهند داشت.
 
بااین‌حال باید به یاد داشت که بهتر است بار حفظ امنیت سیستم خود را بر روی یک کمپانی نگذارید. در این صورت می‌توانید بسیاری از نرم‌افزارهای سوم شخص محافظت در برابر بدافزارها را دریافت کنید که به‌صورت رایگان از کامپیوتر شخصی شما حفاظت می‌کنند. به همین دلیل فهرستی از بهترین آنتی‌ویروس‌های ویندوز برای شما فراهم شده است که برخی از آن‌ها نسخه‌های رایگان نیز دارند.
 
نوترون 360 دولوکس: این آنتی‌ویروس از کمپانی Norton Security، برای سالیان متمادی در فهرست برترین نرم‌افزارهای مبارز بدافزار بوده است. هم‌اکنون می‌توان با پرداخت 100 دلار اشتراک 1 ساله این نرم‌افزار را برای 5 سیستم به‌صورت هم‌زمان دریافت کرد و به همراه آن از مزایایی مانند وی‌پی‌ان رایگان و 100 گیگابایت حافظه ابری برای فایل‌های پشتیبان برخوردار شد.
 
 
 
مالوربایتز (Malwarebytes): این نرم‌افزار از کامپیوتر شما در برابر بدافزارها محافظت می‌کند. همچنین بخش پاکسازی از آلودگی این نرم‌افزار برای بسیاری از افراد بسیار کارآمد است. اشتراک سالیانه این نرم‌افزار 40 دلار برای یک دستگاه است.
 
بیت دیفندر (Bitdefender Antivirus Free Edition): این نرم‌افزار به‌صورت هم‌زمان از کامپیوتر شما در برابر ویروس‌ها، بدافزارها و نرم‌افزارهای جاسوسی مراقبت می‌کند. به‌علاوه نسخه رایگان این نرم‌افزار برای محافظت محدود از یک سیستم در دسترس است.
 
اوست (Avast Free Antivirus): این نرم‌افزار رایگان می‌تواند تنها یک سیستم را در برابر شبکه‌های ناامن وای‌فای محافظت کند و به مدیریت پسوردهای شما بپردازد. همچنین محافظت در برابر بدافزارها نیز از مشخصه‌های اصلی آن است.
 
مک آفی (McAfee Total Protection) : این نرم‌افزار از سیستم شما در برابر نرم‌افزارهای باج‌خواه و ویروس‌ها محافظت می‌کند. بااین‌حال نسخه رایگانی برای آن تعریف نشده است و اشتراک سالیان آن 110 دلار برای 10 دستگاه است.
 
نود 32 (ESET NOD32 Antivirus): این آنتی‌ویروس که برای ما ایرانی‌ها از همه بیشتر شناخته شده است نیز یکی از برترین‌ها در این زمینه است. اما متأسفانه نسخه رایگان این نرم‌افزار در دسترس نیست و اشتراک سالیانه آن 59 دلار برای 3 دستگاه است.
 
کد مطلب: 57292
برچسب ها: ضدویروس McAfee
مرجع : www.cnet.com
نام شما
آدرس ايميل شما


اسماعیل
feedback
Iran, Islamic Republic of
چه سانسور خبری جالبی بابت سانسور خبرهای کسپرسکی چقدر دستمزد میگیرید؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام