۰
plusresetminus
جمعه ۲۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۶

گزارش تصویری از خودروی بنتلی EXP 100 GT با هوش مصنوعی ویژه به‌عنوان شاگرد راننده

ایتنا - به‌تازگی تصاویر جدیدی از داخل اتاق و بدنه بنتلی EXP 100 GT منتشرشده است که تا حد زیادی یادآور خودروی بتمن در سری انیمیشن‌های این شخصیت خیالی است. بدنه ساخته‌شده از کربن فایبر و آلومینیوم این محصول به همراه چراغ‌های جلویی این خودرو که با زه جلویی آن ترکیب‌شده‌اند، منظره چشم‌نوازی را ایجاد کرده‌اند.
کمپانی خودروسازی بنتلی به‌تازگی و برای گرامی داشت 100 سالگی خود طرحی مفهومی از خودروی EXP 100 GT منتشر کرده است که نشان‌دهنده چشم‌اندازهای صدسال آینده‌این کمپانی است.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، به‌تازگی تصاویر جدیدی از داخل اتاق و بدنه بنتلی EXP 100 GT منتشرشده است که  تا حد زیادی یادآور خودروی بتمن در سری انیمیشن‌های این شخصیت خیالی است. بدنه ساخته‌شده از کربن فایبر و آلومینیوم این محصول به همراه چراغ‌های جلویی این خودرو که با زه جلویی آن ترکیب‌شده‌اند، منظره چشم‌نوازی را ایجاد کرده‌اند.
 
البته بنتلی با به کار بردن مواد طبیعی 5000 ساله‌ای به نام copper-infused Riverwood در بدنه داخلی این خودرو ثابت کرده است که می‌تواند در طراحی خودرویی سنتی و لوکس حرفی برای گفتن داشته باشد. این کمپانی خودروسازی اعلام کرده است که تمامی مواد اولیه این خودرو برای ساخت یک آینده لوکس پایدار متحد شده‌اند.
 
 
 
بنتلی EXP 100 GT الکتریکی در کنار طراحی بدنه فوق‌العاده از موتور قابل قبولی برخوردار شده است. این خودرو می‌تواند با هر بار شارژ تا 435 مال حرکت کند و همچنین بر اساس ادعاهای این خودروساز در 15 دقیقه از صفر تا 80 درصد شارژ بشود.  اما بهترین قابلیت این خودرو دستیار هوشمند شخصی آن است که انجام وظایفی نظیر شارژ خودرو، تنظیم صندلی‌ها و گردآوری تجربه مسافران بر اساس اطلاعات بیومتریک و شرایط محیطی را برعهده دارد. همچنین حالت‌های مختلفی نظیر پیشرفته، پیله، ضبط، ریلایو و شخصی‌سازی‌شده توسط این هوش مصنوعی برای مسافران تعریف می‌شود.
 
حالت پیشرفته برای یادآوری تجربه رانندگی در هوای آزاد با سقفی شیشه‌ای را برای کاربر به همراه دارد و این در حالی است که حالت پیله فضایی را ایجاد می‌کند که دید افراد خارجی از داخل خودرو بسته می‌شود. همچنین حالت ضبط، کل مشیر مسافرت را ضبط می‌کند و ریلایو نیز قسمت‌های برگزیده یک سفر را به نمایش درمیاورد. علاوه بر این برای تکمیل شدن لذت استفاده از این خودرو، بنتلی آن را به یک حالت خودکار مجهز کرده است که با فعال‌سازی حالت پیله توسط کاربر می‌توان به‌راحتی در خودرو بدون مزاحم‌شدن افراد خارجی خوابی کوتاه را تجربه کرد.
 
البته باید به یاد داشت که خودروی بنتلی EXP 100 GT هنوز در مرحله ارائه طرح مفهومی است و تنها برای این تهیه شده است که پیش‌بینی این خودروساز از آینده را نشان بدهد. به‌این‌ترتیب چندین سال تا ساخت چنین خودرویی زمان باقی است که شاید سن ما به دیدن یک نسخه واقعی از آن در خیابان‌ها کفاف ندهد. 
 
کد مطلب: 57269
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام