۰
plusresetminus
دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۳

گزارش تصویری ایتنا: سیتروئن19_19 ، یک خودروی مفهومی خودران چشم‌نواز

سیتروئن از خودروی مفهومی 19_19 رونمایی کرد.
 
به گزارش ایتنا به نقل از cnet، این خودرو که برای «نگاه این خودروساز به نقل و انتقال فوق راحت و بسط یافته برای گریز از شهرها» ساخته شده، تا حدودی یک اتاق نشیمن و تا حدودی هم کنفرانس تکنولوژی است.
 
از نظرگاه جذابیت ظاهری، خودروی مفهومی 19_19 واقعا شکل عجیب و غریبی دارد.
 
چرخهای آن خیلی بزرگ هستند و در منتهاعلیه هر یک از گوشه‌های آن جای داده شده‌اند، و از گلگیرهای بزرگ آن برای ارائه نمایی بسیار عریض از آن استفاده شده است.
 
قسمت جلویی آن به خاطر برخورداری از پاورترین الکتریکی به طرز شگفت‌انگیزی کوتاه است.
داخل آن هم ظاهری غیرمنتظره دارد.
 
اگرچه این خودرو قابلیت خودرانی را دارد، ولی می‌تواند توسط انسانها نیز رانده شود، و این وضعیت در صندلی راننده مشهود است که به مراتب راست‌تر از تختخواب دارای استراحتگاه پای برقی برای سرنشین کنار راننده ساخته شده است.
 
همچنین بر روی شیشه جلوی آن یک هداپ دیسپلی واقعیت افزوده برای مواقعی که راننده پشت فرمان آن می‌نشیند لحاظ شده است.
 
برای سرنشینان عقب دو صندلی یک کاناپه سرهمبندی‌شده را شکل داده است. به جای استراحتگاه سر یک شبکه تارمانند انعطاف‌پذیر شبیه ننو تعبیه شده است.
 
علاوه بر یک سیستم انتقال قدرت 100 کیلوواتی، که برای برد 497 مایلی کفایت می‌کند، کانسپت سیتروئن 19_19 به یک سیستم تعلیق هیدرولیک منحصر به فرد نیز مجهز شده است این سیستم، با بهره‌گیری از تجربه این خودروساز از سیستم‌های تعلیق نرم و روان، از تکنولوژی برای پیشبینی مسیر و نرمسازی تعلیق برای خفیف‌سازی ضربه‌های وارده استفاده می‌کند.  
 
 
کد مطلب: 57054
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام