۰
plusresetminus
سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۸

گزارش تصویری ایتنا : نسخه جدید کنسول سگا، خاطراتی که به سبک مدرن بازسازی شده است

ایتنا- بالاخره پس از مدت‌ها صبر مینی کنسول 80 دلاری سگا به نام سگا جنسیس مینی در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد و تاریخ پیش‌فروش آن نیز به‌زودی اعلام خواهد شد
بالاخره پس از مدت‌ها صبر مینی کنسول 80 دلاری سگا به نام سگا جنسیس مینی در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد و تاریخ پیش‌فروش آن نیز به‌زودی اعلام خواهد شد
 
 به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، روزنامه‌نگاران و بازدیدکنندگان برای اولین بار در نمایشگاه E3 امسال فرصت کار با جنسیس مینی را پیدا کردند. به نظر می‌رسد که بازی‌های فعال بر روی این کنسول مانند سونیک 2 (Sonic 2)، کسل آف ایلوژنز (Castle of Illusion)، شینوبی 3 (Shinobi 3)، کید کاملیون (Kid Chameleon)و استریت آف ریج 2 (Streets of Rage 2)، برای بسیاری از افراد هیجان‌انگیز باشد. البته بازی‌های دیگری نیز روی این کنسول وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به دینامیت هدی، سونیک اسپین بال، مگامن تایتل و اترنال چمپیونز یاد کرد. حتی یک نسخه از تتریس نیز روی جنسیس دیده می‌شود که در شکل کارتری‌جی آن بسیار نایاب است و بسیاری از افراد تتریس را به این حالت بازی نکرده‌اند.
 
 
 
همان‌طور که گفته شد، بازی‌های خیلی خوبی در این کنسول وجود دارد اما جنسیس مینی دقیقا زمانی به بازار عرضه می‌شود که در حال حاضر کنسول‌های ارزان‌قیمت مناسبی در بازار وجود دارد و با در نظر گرفتن بهترین کنسول‌های سگا در این بازار می‌توان حریف‌های این مینی کنسول جدید را بسیار متبحر دانست. میزان علاقه افراد به این کنسول را تعلق‌خاطر آن‌ها به سگا مشخص می‌کند. ممکن است انتخاب 42 بازی موجود روی این کنسول نسبت به مینی کنسول‌های دیگر برای شما اندکی شک‌برانگیز باشد اما احتمال اینکه شما همه بازی‌های این کنسول را انجام بدهید بسیار کم است.
 
 البته اگرچه بازی‌های بسیار هیجان‌انگیز برای کنسول سگا جنسیس مینی عرضه شده است اما ازنظر سخت‌افزاری ایراداتی بر آن وارد است. برای مثال دکمه‌های کنترل‌کننده آن به‌خوبی تکامل پیدا نکرده‌اند و ماده به‌کاررفته در ساخت این کنترل‌کننده‌ها ارزان‌قیمت، سبک وزن و خشن هستند. همچنین به‌روزرسانی دکمه ششم در این کنسول دیده نمی‌شود. علاوه بر این دسته‌های بازی این کنسول نیز دو عدد هستند و می‌توانید به‌راحتی بازی‌های دونفره را با آن بازی کنید. سخت‌افزار جنسیس مینی به‌نوعی بازسازی شده نسخه اصلی این کنسول است.
کد مطلب: 56969
برچسب ها: کنسول بازی گیم
مرجع : www.engadget.com
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام