کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصویری ایتنا: ای‌گلف فولکس واگن، قوای محرکه الکتریکی جدید در ساختاری هاچبک

سايت خبری ايتنا , 23 ارديبهشت 1398 ساعت 9:39


فولکس واگن نسختین نسل هاچبک گلف را در دهه 1970 عرضه کرد، و نام این مدل از آن زمان به طور مداوم در خط تولید قرار داشته است. برای نسل هفتم گلف، که نخستین بار در سال 2014 به نمایش در آمد، فولکس واگن یک موضع آینده‌نگرانه را با ارائه ورژن کاملا الکتریکی از آن در پیش گرفته است.
 
به گزارش ایتنا به نقل از cnet، نخستین ای‌گلف به عنوان مدل سال 2015 عرضه شد، ولی آن خودرو برد پیشمایشی EPA تنها 83 مایل (کمتر از 135 کیلومتر) بود، که باعث می‌شد فقط برای سفرهای کوتاه مناسب باشد. برای مدل سال 2017، که در اینجا نشان داده شده است، فولکس واگن ثبات سیستم انتقال قدرت را بهبود بخشید، و برد این خودرو به به 125 مایل (حدود 200 کیلومتر) افزایش یافت و به موتور قدرتمندتری مجهز شد.
 
جدیدترین e-Golf برد کافی برای بیشتر مناطق حومه شهری دارد، و در عین حال شکل هاچ‌بک آن باعث می‌شود خیلی برای مراجعه به مراکز خرید و رفت و آمد به محل کار مفید واقع شود.
 
سوای برخی تغییرات زیباشناختی، ظاهری ای‌گلف بسیار شبیه به گلف استاندارد که با سوخت بنزینی کار می‌کند به نظر می‌رسد.
 
ای‌گلف مانند بیشتر هم‌خوانواده‌هایش، دیفرانسیل جلو است.
 
رانندگی با این خودرو بسیار آسان است، و سیستم رانندگی الکتریکی ساده آن باعث می‌شود در ورود به آن و حرکت با آن حس راحتی داشته باشید.
 
در مدل ممتاز SEL Premium ای‌گلف، به صورت استاندارد، چراغ جلوی LED تعبیه شده است.
 
برد آن در عمل حدود 200 کیلومتر بود. با این حال، هوای خیلی گرم یا سرد و یا بار سنگین مسافران و بار می‌تواند این برد را کاهش دهد.
 
این نسل از سیستم اینفوتینمنت به کار گرفته شده در ای‌گلف از یک رابط کاربری آیکون‌محور استفاده می‌کند و خیلی خوب با زمان‌های تاچ پاسخگو عمل می‌کند. ای‌گلف همچنین از CarPlay پل و Auto اندروید پشتیبانی می‌کند.
 
در ادامه گزارش ایتنا تصاویری از این خودرو مشاهده می‌کنید.
 
 


کد مطلب: 56569

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/gallery/56569/1/گزارش-تصویری-ایتنا-ای-گلف-فولکس-واگن-قوای-محرکه-الکتریکی-جدید-ساختاری-هاچبک

ايتنا
  https://www.itna.ir