۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵

گزارش تصویری ایتنا : دوچرخه الکتریکی تاشو

ایتنا- یک کمپانی کوچک به نام گوسایکل را عرضه کرده است که یک دوچرخه ویژه الکتریکی تاشو محسوب شده و یک دستگاه منحصر به فرد است. در ادامه تصاویر منتخبی از این محصول را مشاهده خواهید کرد.

یک کمپانی کوچک به نام گوسایکل را عرضه کرده است که یک دوچرخه ویژه الکتریکی تاشو محسوب شده و یک دستگاه منحصر به فرد است. در ادامه تصاویر منتخبی از این محصول را مشاهده خواهید کرد.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، زندگی در شهرهای شلوغ بسیاری از شهروندان را درگیر ترافیک روزانه می‌کند و به همین منظور رسایل نقلیه کوچک برای جابه‌جایی دو در سطح شهر بسیار مفید خواهند بود. شرکت گوسایکل برای حل این مشکل از سال 2009 میلادی دوچرخه‌های تاشو ویژه‌ای می‌سازد که به‌راحتی قابل‌حمل بوده و در همه‌جا پارک می‌شوند.
 
فرم اصلی این دوچرخه که با نام گوسایکل GX شناخته می‌شود درواقع یک میله تک است که به‌صورت مورب از بازوی حرکتی جدا شده است. عدم وجود میله افقی منتهی به زین در این دوچرخه سوارشدن را بسیار آسان می‌کند. طراحی چشم‌نواز این دوچرخه حاصل کار ده‌ساله ریچارد تورپ به‌عنوان مهندس طراح سابق اتومبیل‌های مک لارن است.


 
با نگاهی نزدیک‌تر به این دوچرخه متوجه وجود یک قلاب جدید در مرکز فرم دوچرخه یاد شده خواهید شد که درواقع به‌عنوان یک لولا برای خم شدن عمل می‌کند و بر اساس ادعاهای عنوان‌شده می‌تواند در کمتر از 10 ثانیه خم بشود. این دوچرخه برخلاف نسخه‌های پیشین خود نیازمند جدا شدن چرخ‌ها نیست و به‌راحتی با ضربه زدن به سوئیچ اهرم می‌توانید فرم دوچرخه را به نحوی خم‌ کنید که دو چرخ آن در کنار یکدیگر قرار بگیرند.
 
دومین قلاب موجود در گوسایکل GX دسته‌های آن را به سمت پایین خم کرده و کنار چرخ جلویی قرار می‌دهد. سپس کاربر می‌تواند با نگه داشت زین به‌راحتی دوچرخه را جابه‌جا کند. سیستم طراحی گوسایکل GX بسیار هوشمندانه است اما میزان طول عمر و دوام آن هنوز بررسی نشده است. بااین‌حال سخنگوی گوسایکل اظهار کرده است که مکانیسم خم شونده این دوچرخه تحت آزمایش‌های زیادی قرار گرفته است و طول عمر آن قابل‌قبول است.
 
گوسایکل GX در خیابان مانند هر دوچرخه الکتریکی دیگری کار می‌کند. موتور 500 واتی آن حداکثر سرعت 20 مایل بر ساعت را به کاربر ارائه می‌کند. این دوچرخه دارای سه دنده دستی است که با استفاده از دسته چرخان موجود در سمت راست به‌راحتی تعویض می‌شود. این دوچرخه هم‌اکنون به قیمت 3299 دلار در دسترس است.
کد مطلب: 56193
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام