کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نسل جدیدی از فورد موستانگ در دست ساخت است

سايت خبری ايتنا , 25 فروردين 1398 ساعت 9:16

ایتنا- فورد موستانگ اکوبوست یکی از بهترین خودرو‌های اقتصادی موستانگ در سال‌های اخیر است اما کمپانی فورد قصد دارد تا‌این خودرو را تبدیل به چیزی کند که حتی بهتر از چیزی که در حال حاضر هست محسوب می‌شود.


فورد موستانگ اکوبوست یکی از بهترین خودرو‌های اقتصادی موستانگ در سال‌های اخیر است اما کمپانی فورد قصد دارد تا‌این خودرو را تبدیل به چیزی کند که حتی بهتر از چیزی که در حال حاضر هست محسوب می‌شود.
 
 به گزارش‌ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، برای مدت‌ها، نام خودروی اقتصادی موستانگ اشتیاق هر خریداری را به داشتن خودرویی رده بالا با قابلیت‌های خیره کننده از بین می برد تا‌این که کمپانی فورد با خودروی موستانگ اکوبوست وارد عمل شد. موتور توربو و سیستم برق کشی مدرن‌این خودرو موجب شد تا بسیاری از افراد به سمت خرید آن جذب شوند و سود زیادی عاید فورد شود. در همین راستا‌این کمپانی تصمیم گرفته است تا خودروی خوش نام خود را حتی بیش از پیش محبوب کند.
 
شایعات حاکی از آن هستند که فورد قصد دارد تا خودروی اقتصادی جدیدی را وارد بازار کند اما دعوت نامه‌های رخداد جدید‌این کمپانی خبر از چیز دیگری می‌دهد و احتمال رونمایی از نسخه جددی از اکوبوست وجود دارد.
 
 جالب است بدانید که موستانگ اکوبوست جدید دارای نیروی 310 اسب بخار و 350 پوند- فوت گشتاور است اما موتور چ‌هار سیلندر توربو 2.3 لیتری‌این خودرو بار‌ها اثبات کرده است که برای قدرت بسیار بیشتر از‌این هم آماده است.
 
امیدواریم که نسخه به روز شده اکوبوست بتواند قدرت برابر با 340-360 اسب بخار و گشتاور 400  پوند- فوت داشته باشد و بیشتر قابلیت‌های اکوبوست قدیمی را در خود جای داده باشد. همچنین احتمال دارد که قیمت در نظر گرفته شده‌این نسخه در حدود 33000 دلار باشد.
 

همچنین لازم به ذکر است که فورد به‌تازگی وجود نسخه دیگری از مستانگ را برای رونمایی در نمایشگاه اتوموبیل‌های نیویورک سال جاری میلادی تایید کرده است اما اطلاعات زیادی در‌این باره ارائه نکرده و علاقه مندان را برای آن تاریخ منتظر نگه داشته است.


کد مطلب: 56141

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/gallery/56141/1/نسل-جدیدی-فورد-موستانگ-دست-ساخت

ايتنا
  https://www.itna.ir