۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۱

پایان پشتیبانی مایکروسافت از فروم‌ها برای ویندوزهای 7 و 8

ایتنا - کاربران همچنان امکان دسترسی به این فروم و مشورت با یکدیگر را خواهند داشت، ولی هیچ یک از کارکنان مایکروسافت در این بحث‌ها مشارکت نخواهد داشت.
پایان پشتیبانی مایکروسافت از فروم‌ها برای ویندوزهای 7 و 8

به زودی کاربران همچنان می‌­توانند به این فروم‌ها دسترسی داشته باشند، ولی انتظار پاسخ‌دهی هیچ یک از کارکنان مایکروسافت را نداشته باشند.
 
به گزارش سرویس اخبار نرم‌افزار از رایورز به نقل از itproportal، شرکت مایکروسافت در اوائل ژوئن اعلام کرد که کاربران ویندوز 7، 8 و 8.1 دیگر امکان کمک خواستن از کارکنان این شرکت در فروم‌های رسمی را نخواهند داشت.
این غول نرم‌افزاری ردموند در بیانیه‌­ای کوتاه در سایت این شرکت ذکر نموده است که از ابتدای ماه آینده کارکنانش دیگر پشتیبانی فنی ارائه نخواهند نمود.
 
میشل مد در این بیانیه نوشته است: «دیگر هیچ مرور، مانیتورینگ، پاسخ‌دهی یا امتیازدهی به پاسخ پرسش‌ها از سوی این شرکت انجام نخواهد شد.»
 
کاربران همچنان امکان دسترسی به این فروم و مشورت با یکدیگر را خواهند داشت، ولی هیچ یک از کارکنان مایکروسافت در این بحث‌ها مشارکت نخواهد داشت. با این حال، این کارکنان همچنان در این فروم‌ها حضور و مدیریت نامحسوس خواهند داشت تا اطمینان حاصل شود که به یک 4chan جدید تبدیل نشود.
 


در این پست آمده است: «این فروم‌ها همچنان توسط عوامل مایکروسافت زیر نظر خواهند بود تا اطمینان حاصل شود که حضار بتوانند از یک محیط ایمن و مثبت مشارکت جویند.»
همچنین گفته شده: «ما از مشارکت جستن کاربران در Microsoft Community استقبال نموده و توصیه می‌کنیم که به استفاده از این فروم برای پرسیدن سوالات و انتشار پاسخ‌ها با یکدیگر استفاده کنند.»
 
پشتیبانی این شرکت از مجموعا 13 محصول به پایان خواهد رسید که عبارتند از: ویندوز 7، 8.1، 8.1 RT، Microsoft Security Essentials، Internet Explorer 10، Office 2010، Office 2013، Surface Pro، Surface Pro 2، Surface RT، Surface 2، Microsoft Band – این تاپیک قفل خواهد شد.
با این حال از کاربران دعوت می‌شود که در تاپیک Microsoft Band 2 شرکت داشته باشند.
 
در رابطه با دستگاه‌های موبایل، مایکروسافت اعلام کرده است که به پشتیبانی از موبایل در تاپیک «دیگر دستگاه‌های موبایل ویندوزی» ادامه خواهد داد.
تاپیک Zune قفل خواهد شد، ولی برای مرور کردن باز خواهد بود.
 
فروم‌ها را با پشتیبانی رایج اشتباه نگیرید. هر دوی این خدمات اکنون حذف شده‌اند، اگرچه پشتیبانی بسط یافته آن، به ترتیب، تا سال 2020 و 2023 ادامه خواهد یافت.
 
کد مطلب: 53326
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام