۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۱
با تقلید از جام جهانی 2018 روسیه

دانمارک برنده جام جهانی بهترین شبکه موبایل شد

ایتنا – در یک سری رقابت مشابه جام جهانی فوتبال 2018 روسیه، کشورهای مختلف جهان از نظر «وضعیت شبکه اینترنت همراه» مورد بررسی قرار گرفتند.
دانمارک برنده جام جهانی بهترین شبکه موبایل شد
اگر چه در رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه، دو تیم فرانسه و کرواسی در بازی نهایی مقابل هم قرار گرفتند و سرانجام بازیکنان تیم فرانسه فاتح این مسابقات شدند، اما یک رقابت جهانی دیگر با تم فناوری در جریان است که وب‌سایت TechRadar آن را به صورت یک گزارش ورزشی منتشر کرده است.
 
به گزارش سرویس اخبار فناوری از رایورز شرکت OpenSignal که پوشش شبکه‌های بی‌سیم را در سطح دنیا مورد بررسی قرار می‌دهد، این رقابت‌ها را برگزار کرده است تا مشخص شود که از میان 32 کشور کدام یک بهترین وضعیت شبکه موبایل را در اختیار دارد.
 
در دور اول مسابقات، «سرعت کلی دانلود» ملاک قرار گرفت و در آن، مانند رقابت‌های فوتبال جام جهانی، دو گروه با هم به رقابت پرداختند.
در گروه C، استرالیا با سرعت 32 مگابایت بر ثانیه بر فرانسه با سرعت 20 مگابایت بر ثانیه غلبه کرد و در گروه D ایسلند (37 مگابایت بر ثانیه) بر حریف آرژانتینی خود (10 مگابایت بر ثانیه) چیره شد.
 
در مرحله حذفی، سرعت 4 گیگابایت کافی نبود و به همین دلیل «سرعت دانلود 3 گیگابایت» انتخاب شد که طی آن، انگلیس (7 مگابایت بر ثانیه) بر ژاپن (9 مگابایت بر ثانیه) غلبه کرد و اسپانیا (6 مگابایت بر ثانیه)، روسیه (5 مگابایت بر ثانیه) را کنار گذاشت.
 
در مرحله بعدی کرواسی (13 مگابایت بر ثانیه) بر حریف پرتغالی خود (9 مگابایت بر ثانیه) غلبه کرد و بلژیک (13 مگابایت بر ثانیه) سوئد (9 مگابایت بر ثانیه) را برد.
 
همچنین دانمارک (16 مگابایت بر ثانیه) از اسپانیا (11 مگابایت بر ثانیه) و صربستان (12 مگابایت بر ثانیه) از انگلیس (8 مگابایت بر ثانیه) پیش افتاد.
 



در رقابت نیمه نهایی، «سرعت دانلود 4 گیگابایت» ملاک قرار گرفت که طی آن دانمارک بر حریف صربستانی خود چیره شد.
 
در بازی فینال، «سرعت کلی دانلود» فاکتور تعیین برنده در نظر گرفته شد که در آن، دانمارک توانست با کسب رتبه 31 مگابایت بر ثانیه در مقابل بلژیک (30 مگابایت بر ثانیه)، با اختلافی اندک فاتح جام جهانی موبایل شود.
 
بنا به گفته یورونیوز، پس از کره جنوبی، نروژ، سوئد و هنگ کنگ، کشورهای سوییس، دانمارک، فنلاند، سنگاپور، ژاپن و هلند فهرست ده کشور برتر جهان را از نظر سرعت اینترنت در اختیار دارند.
 
کد مطلب: 53498
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام