۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۰

مدیر عملیات ابری گوگل پس از کمتر از یک سال از این شرکت جدا شد

استخدام براینت یک پیروزی برای کسب و کار ابری شرکت گوگل بود
مدیر عملیات ابری گوگل پس از کمتر از یک سال از این شرکت جدا شد

دایان برایِنت پیش از پیوستن به گوگل در اواخر نوامبر 2017، به مدت بیش از 25 سال در کمپانی اینتل فعالیت داشت.
 
به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از شماران سیستم به نقل از CNBC، یکی از سخنگویان گوگل در بیانیه‌ای گفت که «ما از نقش آفرینی‌های وی در زمان حضورش در گوگل سپاسگزاریم و در کارهای بعدیش برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم.»
 
پیش از پیوستن به گوگل در اواخر نوامبر 2017، براینت بیش از 25 سال در اینتل کار کرد، که آخرین پست وی هدایت گروه دیتاسنتر آن بود. وی ابتدا ظاهرا به طور موقتی در ماه مه این پست را به دلایل «مشکلات خانوادگی» ترک کرد، ولی در نهایت به گوگل، تحت نظر دایان گرین مدیرعامل خدمات ابری، پیوست.
 
استخدام براینت یک پیروزی برای کسب و کار ابری شرکت گوگل بود، شرکتی که تا حدود زیادی به عنوان دارنده جایگاه سوم در بازار ابر عمومی، پس از آمازون و مایکروسافت، لحاظ می‌­شود.
چالش Google Cloud، به عنوان یک تازه وارد نسبی در این حوزه، اثبات قابلیت‌هایش به کسب و کارهای بزرگ بوده است، اگرچه گرین گفته است که موانع خاصی پیش روی بستن قراردادهای جدید برای این شرکت وجود ندارد.
 


در دوران گرین، واحد ابری گوگل تملک‌های قابل توجهی نداشت، اگرچه وی اخیر اعلام کرده بود که با خرید پلتفرم توسعه دهنده نرم‌افزار GitHub، که در اوائل ژوئیه با تملک آن به مبلغ 7.5 میلیارد دلار موافقت کرد، مخالفتی نداشته است.
 
برخی منابع آشنا به این وضعیت قبلا به CNBC گفته بودند که نمایندگان گوگل با GitHub در هفته‌های منتهی به قراردادی که با مایکروسافت بست، گفت‌وگوهایی داشته‌اند.
 
براینت پیش از رفتنش از اینتل به عنوان یکی از سه مسئول ارشد اجرائی این شرکت شناخته می‌شد، و گفته می‌شد که جایگزین برایان کرزانیچ مدیرعامل این شرکت خواهد شد که به طور ناگهانی در ماه ژوئن و بشکل جنجالی استعفا داد.
 
کد مطلب: 53383
برچسب ها: گوگل خدمات ابری
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام