۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۲

همکاری ورایزون و سامسونگ برای انتشار نخستین شبکه 5G تجاری

ایتنا- ورایزون نخست شبکه تجاری 5G را در نیمه دوم سال 2018، در شهر ساکرامنتو در ایالت کالیفرنیا ارائه خواهد کرد.
همکاری ورایزون و سامسونگ برای انتشار نخستین شبکه 5G تجاری
شرکت سامسونگ به تازگی اعلام کرد قرار است روترها و سرویس‌های برنامه‌ریزی فرکانس رادیویی خود را در اختیار شرکت ورایزون قرار دهد و این شرکت نیز در پی آن است برای نخستین بار، شبکه تجاری 5G را در نیمه دوم سال 2018 میلادی، در شهر ساکرامنتو، واقع در ایالت کالیفرنیا عرضه و در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

به گزارش ایتنا از رایورز سامسونگ، روترهای خانگی 5G سفارشی و واحدهای دسترسی رادیویی 5G (RAN) را در اختیار ورایزون قرار خواهد داد.
واحدهای دسترسی رادیویی، دارای یک پایگاه اصلی رادیویی و المان‌های مجازی RAN است. سامسونگ اذعان داشت که فناوری و دارایی‌های داخلی را برای توسعه نخستین مودم‌های 5G مبتنی بر ASIC و RFICهای mmWave بکار خواهد گرفت.
 
مارک لوئیسون، معاون ارشد سامسونگ الکترونیکس آمریکا، طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما به همراه ورایزون، ظرفیت‌های گسترده 5G را از طریق آزمایشات بازار کشف کرده‌ایم. شرکت سامسونگ نیز از این مسائل، درس‌هایی آموخته تا اطمینان حاصل کند که مجموعه 5G کامل ما، برای ارائه در بازار و خدمات تجاری آماده است.»

ورایزون قصد دارد که در سال 2018، سه تا پنج شبکه 5G را در سراسر ایالات متحده راه‌اندازی کند و در حال حاضر، هیچ موقعیت و مکان دیگری در این خصوص تأیید نشده است.
پیش از این، شرکت‌های سامسونگ و ورایزون برای انجام آزمایش‌های 5G در کالیفرنیا، جرجیا، نیوجرسی، ماساچوست، میشیگان، تگزاش و واشنگتن همکاری داشتند.
 
در طول این آزمایشات، سامسونگ اعلام کرده بود که عوامل زیست‌محیطی نظیر باران و برف، سرویس‌ها را با مشکل روبرو نمی‌کند و می‌توان رادیو 5G را به طبقه نوزدهم یک واحد مسکونی منتقل نمود.
ورایزون برای عرضه شبکه‌های پیش‌تجاری 5G خود در ایالات متحده، با شرکت‌های کوالکام، اریکسون، سیسکو، سامسونگ، اینتل، ال.جی و نوکیا همکاری نموده است.
 
کد مطلب: 51590
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام