۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۵

معرفی دوره آموزش حسابداری رایگان + بهترین نرم افزار ERP

در این مقاله ما سعی داریم برای نظم بخشیدن و یکپارچگی سازمان ها یکی از بهترین نرم افزارهایERP را معرفی کنیم که بتوانید اطلاعات بخش های مختلف سازمان را بصورت یکپارچه مدیریت کند و علاوه بر این به معرفی یک آموزشگاه حسابداری برای افزایش مهارت حسابداران در بازار کار و نظم بخشیدن به امور حسابداری که قلب کسب و کارهاست می‌پردازیم.
معرفی دوره آموزش حسابداری رایگان + بهترین نرم افزار ERP
حسابداری علمی است که برای نظم بخشیدن به آشفتگی های مالی بوجود آمده است، در واقع حسابدار مغز یک سیستم مالی محسوب می‌شود، با مهارتی که دارد اوضاع مالی را در یک سازمان بهبود می‌بخشد. همچنین گستردگی مشاغل، عدم یکپارچگی و انسجام اطلاعات در بخش های مختلف یک سازمان نتیجه ناخوشایندی را برای آن سازمان رقم خواهد زد.
در این مقاله ما سعی داریم برای نظم بخشیدن و یکپارچگی سازمان ها یکی از بهترین نرم افزارهایERP را معرفی کنیم که بتوانید اطلاعات بخش های مختلف سازمان را بصورت یکپارچه مدیریت کند و علاوه بر این به معرفی یک آموزشگاه حسابداری برای افزایش مهارت حسابداران در بازار کار و نظم بخشیدن به امور حسابداری که قلب کسب و کارهاست می‌پردازیم.

 

برای ورود به بازار کار چه دوره هایی نیاز است؟


برای ورود به بازار کار باید حسابداری را از صفر تا صد آموزش ببینید. از مطالب ابتدایی تا کار با نرم افزار و انجام پروژه های علمی حسابداری، همین امر باعث می‌شود مهارت شما بعنوان حسابدار بالا رفته و تجربه کافی برای ورود به بازار کار را کسب نمایید. در این بخش از مقاله آموزشگاهی را به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن‌ بتوانید در بازارکار مهارت کافی داشته باشید.
 

درباره آموزشگاه حسابداری فرداد


در کشور اموزشگاه های زیادی هستند که آموزش حسابداری انجام می‌دهند. ولی آموزشگاه حسابداری فرداد آموزش حسابداری را بصورت کاملا رایگان و همراه با اساتید مجرب به صورت آنلاین برگزار می‌کند. اگر مستعد یادگیری هستید ولی نمی‌توانید بخاطر حضوری بودن و هزینه بالا کلاس ها در آن ها شرکت داشته باشید، می‌توانید با آموزشگاه حسابداری فرداد همراه باشید.

لیست دوره های آموزشگاه حسابداری فرداد


چرا آموزشگاه حسابداری فرداد


آموزشگاه فرداد یک آموزشگاه حسابداری تجاری نیست و به صورت کاملا رایگان دوره های حسابداری را برگزار می‌کند. در این بخش چند مورد از ویژگی های آموزشگاه حسابداری فرداد را نام برده ایم:

             آموزش در کنار اساتید برجسته
             امکان شرکت در دوره ها از سراسر کشور
             ارائه مدرک معتبر در صورت کسب امتیاز لازم
             آموزش حسابداری ویژه بازار کار از صفر تا صد
             آموزش به صورت کاملا رایگان
             آموزش به صورت آنلاین و غیر حضوری
 


چگونه ثبت نام کنیم؟


برای شرکت در دوره های آموزشی حسابداری آموزشگاه فرداد، وارد سایت شرکت نرم افزاری فرداد به آدرس www.fardadgroup.com شوید و یا نام آموزشگاه حسابداری فرداد را در گوگل سرچ نمائید و در قسمت دپارتمان آموزش، دوره مورد نظر خود را انتخاب کنید و در ارزیابی اولیه آن شرکت کنید.
در ادامه به معرفی یک نرم افزار ERP می‌پردازیم که بعد از یادگیری نرم افزار حسابداری و ورود به بازارکار حسابداری، بتوانید یکی از بهترین نرم افزار ERP قوی و شناخته شده که مناسب برای سازمان های بزرگ است را بشناسید.
 

نرم افزار ERP چیست؟


ERP مخفف کلمه (Enterprise Resource Planning) است، وظیفه آن سنجش عملکرد سازمان به صورت یکپارچه و پاسخگویی مسائل با توجه به نیاز و خواسته سازمان می‌باشد. در واقع نرم افزار ERP بخش های مالی، انسانی، تولید، انبار سیستم‌های قدیمی سازمان ها را در قالب یک نرم افزار طراحی نموده است و به صورت متحد و یکپارچه و با توجه به نیاز و خواسته سازمان پیش می‌رود.
 

نرم افزار ERP ابری چیست؟


نرم افزار ERP ابری یا ERP Cloud ، سیستمی برای مدیریت یکپارچه منابع بخش های متفاوت در یک سازمان، مستقل از بستر سخت افزاری است. در واقع تمامی منابع تحت کنترل، بدون نیاز به سرور و تجهیزات سخت افزاری و از طریق اینترنت، مدیریت و کنترل می‌شود.
 

تفاوت نرم افزار ERP وERP ابری


برای مقایسه نرم افزار ERP و ERP ابری می توان گفت که مقدار سرمایه گذاری و هزینه هایی که صرف نگهداری اطلاعات در سیستم ERP ابری می شود کمتر و به صرفه تر خواهد بود و در عوض مقدار مقیاس پذیری و قابلیت اطمینان نسبت به علمکرد ERP بالاتر است.
در نرم افزار erp ابری تمامی بخش ها، نظیر حسابداری، خرید و حسابداری بازرگانی و در حوزه نگهداری و در حوزه تولید، تعمیرات به صورت ابری، بدون در نظر گرفتن تجهیزات فیزیکی یاد می‌شود.
 

معرفی نرم افزار ArianERP


نرم افزار ArianERP یک نرم افزار از پیش طراحی شده و آماده پیاده سازی است، همه فرایند های آن با توجه به تجربیات سازمان ها اجرا و با توجه به درخواست و نیاز هر سازمان قابل تغییر است. این نرم افزار در حوزه های متفاوتی از جمله موارد زیر طراحی شده است.
       حوزه مالی
       حوزه تولید
       حوزه بازرگانی
       حوزه منابع انسانی
       اتوماسیون اداری


ویژگی های نرم افزار ArianERP


می‌توان گفت یکی از مهمترین ویژگی های نرم افزار ArianERP یکپارچگی در بخش های متفاوت یک سازمان است. این نرم افزار ابتدا از واحد های مختلف سازمان، اطلاعات را جمع آوری و بین بخش های متفاوت سازمان ارتباط و هماهنگی ایجاد می‌کند. همچنین گزارش های دقیق و ریز به ریز در این نرم افزار به مدیران جهت برنامه ریزی و مدیریت بهتر سازمان کمک خواهد کرد. برخی دیگر از ویژگی های نرم افزار ArianERP عبارتند از:

ویژگی های نرم افزار ArianERP

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار ArianERP به سایت www.ariansystem.net مراجعه نمایید و تمام ویژگی های نرم افزار یکپارچه ArianERP را با جزئیات دقیق بررسی کنید. همچنین برای دریافت دموی نرم افزار و یا استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان فروش شرکت آرین سیستم، با شماره 021-43027 تماس حاصل فرمایید. همچنین اگر سوال یا پیشنهادی دارید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.
کد مطلب: 66828
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام